![]() |
Durf het niet
Hallo,
Ik ben nu 14, en heb een vriendin. Zei wil erg graag met mij zoenen, maar ik durf het niet. Ik weet niet hoe het moet enzo. Zou iemand hier een beetje kunnen uitleggen?:( Ik wil het wel, maar weet gewoon niet hoe het moet:confused: |
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.sexwoordenboek.nl/zoenen.html http://www.sexwoordenboek.nl/zoenen_hoe.html |
ik zou het je zo uitleggen als ik het zelf wist :P
Jij hebt tenminste nog een vriendin, vraag het aan haar misschien.... |
Het mooie van zoenen is dat het vanzelf gaat. Laat je zoenen en je merkt vanzelf wel wat te doen. Zoenen verschilt ook per persoon dus echt nuttige tips zul je niet krijgen. Je hebt een vriendin, ik denk dat zij het jou het beste uit kan leggen en laten ervaren hoe het moet.
|
Ok, maar op die site in de 1ste post staat dat het hetzelfde is als tussen je vingers. Moet je dan niks doen met je tong ofzo? rondjes draaien misschien, of gewoon een beetje stil houden?
|
Het meeste gaat vanzelf, doe je mond niet tever open, geef tussendoor een beetje kusjes. Rondjes draaien kan, zelf vind ik het leuker om gewoon een beetje met mijn tong te bewegen. Maar het meeste ligt aan de persoon zelf, dus jullie kunnen het beste zelf ontdekken wat je leuk zoenen vindt. Het is ook zeker niet eng, zelfs als het niet helemaal goed gaat de eerste keer, komen er waarschijnlijk nog genoeg herkansingen voor jullie. Let er alleen op waar je je handen houdt, niet in je broekzakken!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je moet gewoon een beetje met haar tong spelen met jouw tong :D de eerste keer was voor mij ook erg moeilijk maar heb je al gewoon gekust of niet? Als je eerst moet kussen zou ik zeggen: Knuffel, aankijken, op wang, krijg je hem terug, aankijken op mond. En tongen kan je gewoon zeggen: ''Ik wil het best, maar ik heb het nooit gedaan dus misschien valt het tegen :D'' Communicatie is sleutel tot alles op het gebied van liefde en sex. |
probeer het gewoon! je leert het vnzelf en kan je niet goed tongen is dat geen probleem, mijn vriendin kan dat ook niet zo goed en we doen dat ook niet zo vaak en k mis het eigelijk tg ook nie
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |