![]() |
[PC] Algemeen WoW-Topic
Het andere topic ging over het spel betalen dus is het ok om dit te maken?
Zitten hier ook World of Warcraft spelers? ik: Realm: Ghostlands Faction: Alliance Characters: Icesoul (mage lvl 80), Illudriel (druid lvl 70) Guild: Legion of Doom |
Volgens mij was het oude topic nog niet vol. Nouja.
Nee, ik ben gestopt. Na een hele tijd gespeeld te hebben was ik gewoon niet meer geinteresseerd in de content. En players waren niet meer te vertrouwen. |
Het oude topic ging over de vraag: Zal ik het doen, is het te betalen? Dit is een algemeen topic.
|
Ik had het vorige topic gemaakt maar dat staat ergens op pagina 2 of 3.
Anyway, Ik ben nu al 1.5jaar gestopt; was het bue na heel Vanilla en TBC geraid te hebben, soms mis ik chainheal spam en dingen soloën wel. |
Ja sinds gisteren weer begonnen. Was een paar jaar gestopt, nadat ik sinds de release er al een jaar of 2 op had zitten.
Zit nu op Emeriss, level 12 Dwarf Warrior. |
http://greedygoblin.blogspot.com/sea...el/Undergeared
Erg interessant, vermakelijk en bovenal: WAAR. Eigenlijk moet je van onderaf beginnen te lezen! |
lang geleden gestopt, en nog steeds neigingen tot spelen elke keer dat ik perongeluk een wow filmpje zie op youtube ofzoow
|
ik ben ermee gestopt zodra mijn moeder mannen op WoW bleek te versieren (***)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben 8 dagen geleden begonnen met zo'n 10 dagen trail, en ik vind het eigenlijk toch wel zo leuk dat ik vandaag maar de cd heb gekocht.
Als ik het na een maand nog leuk vind kijk ik wel verder, voor nu heb ik duidelijk nog heel erg veel te ontdekken, dat is duidelijk |
Het leukste gedeelte blijft toch de mensen waarmee je speelt. Daardoor zul je uiteindelijk toch blijven of gaan.
|
ondertussen ook (weer) een paar maanden gestopt, lekker genieten van het mooie weer ;x
af en toe met wat vrienden weer in de verleiding weer te spelen, maar de gedachte van iedere dag "verplichte" daily's weerhouden me tot nu toe nog behoorlijk makkelijk van de verslaving :p |
Verslaafd zal ik nooit raken, daarvoor zijn er te veel andere dingen in mijn leven :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |