![]() |
Weinig seks..
Mijn vriend en ik hebben al 2 maanden seks nu, Maar het probleem is. We doen het steeds minder nu. We hebben op een of andere manier minder tijd. Is dat normaal. Hij heeft wel zin en ik ook. Maar van 4x per dag doen we hetnu nog maasar 1 x per dag. Dat vind ik jammer en ik voel me echt veel minder sexy daardoor....:(
|
Is denk ik wel redelijk normaal. De eerste maanden dat ik seks met mijn vriendin had waren we ook net konijnen maar we beginnen wat te matigen :P
1x per dag is overigens echt niet weinig hoor, kun je tenminste ook nog andere dingen doen ;) |
Haha, wees blij met die 1x per dag sex, tegenover de mensen die mensen die al een paar maanden droog staan heb je niks te klagen;) En inderdaad, 1x per dag sex is niet weinig:P
|
één keer per dag is veel!
ik maak me hier ook al een tijd zorgen over in mijn relatie, maar wij doen het nu 1 à 2 keer per week... dus je hebt niets te klagen. |
1x per dag is nog flink boven het gemiddelde, hoor. Zolang je merkt dat hij jou nog steeds opwindend en aantrekkelijk vindt, is er niets aan de hand lijkt me. Als je echt een hogere sexdrive zou hebben dan je vriend, dan zou het misschien wel lastig zijn, maar dat lees ik hier niet terug. Sowieso zijn jullie nog niet zo lang bij elkaar dat je er echt iets zinnigs over kunt zeggen.
|
Wat Freyja zegt.. en het wordt bij de meeste mensen gaandeweg nog wel minder dan 1 keer per dag (of ben ik de enige LOL).
|
1 keer per dag zou k ook wel willen hoor!!
k kan het maar 1 keer per week doen (dan wel 3 keer ofzo die dag :D ) |
Ik sta al ruim twee weken droog door de repetitieweek :/
Morgen mag ik weer :P |
Citaat:
|
oef, 4 keer per dag. Dat zou schraal worden naar een heel niveau tillen :|
Maar wat de rest zegt, het is heel normaal dat je na een tijdje wat minder seks hebt dan eerst, maar zolang het voor jullie allebei bevredigend en genoeg is, hoef je je geen zorgen te maken dat hij je niet meer sexy vindt. |
Schraal worden? Je bedoelt een dikke eeltlaag creëren :P
|
Is helemaal niet raar hoor. Wij zijn ook van 6 keer per dag naar 2 keer per dag gegaan.
|
als je nat genoeg bent kan hij niet schaal worden, er zijn wel eens blaren op gekomen XDmaar dat was echt toen het 24/7 was
|
Citaat:
Maar.. Logisch dat je het saai vindt worden met 3 keer op een dag, aannemend dat je niet de hele dag bij d'r bent. Persoonlijk heb ik veel liever 1 keer zwaar intiem en dat je dan nog romantisch door de nachtelijke stad loopt. Je weet, het gaat uiteindelijk om die herinnering, dus maak die herinnering zo speciaal mogelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waar de rest van de keren dan? buiten ofzo |
Citaat:
|
Graag weer terug naar het onderwerp, dus hoe váák jullie seks hebben en niet waar.
|
Wij wonen samen en het is bij ons heel verschillend,, ene keer elke dag en soms gewoon een hele week niet,,Ik denk dat wij gemiddeld op 2/3 keer in de week zitten.
|
Zelf vind ik 1 keer per week voldoende. Ik ben niet zo op de seks ingesteld, eigenlijk knuffel ik veel liever gewoon, terwijl we een filmpje kijken. Meneer daarentegen wil 24/7 niets anders, zo gezegd. We doen het denk ik ongeveer 2, soms 3 keer in de week.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |