![]() |
tips??
k doe het nu al een paar maanden met mijn vriendin mr weet soms gewoon nie mr wat doen bij haar :S
iemand tips?? |
Als je seks hebt of een vrijpartij oid. niet alleen aan haar borsten en andere intieme delen zitten maar ook aan haar armen en benen, dat vind mijn vriendin in ieder geval ook fijn :)
en je kan het haar ook vragen wat zij het lekkerst vind :D |
Vraag haar eens wat ze lekker vindt, of google eens op andere standjes (op sekswoordenboek.nl staan er een heleboel). Verder is het misschien wel eens leuk om haar bij wijze van voorspel eens van top tot teen te masseren, of misschien vinden jullie een sekspelletje wel leuk. Genoeg te doen!
|
Citaat:
heb het al gevraagt een paar keer zelfs maar ze zegt altijd dat het niet uitmaakt mr er moet tg iets zijn dat ze liever heeft |
k heb wel zo een love-dobbelsteen gekregen van haar en uitgeprobeert mr da vind k mr nix
|
Het kan toch ook gewoon zijn dat ze overal van geniet? Er hoeft toch niet persé iets te zijn dat uitsteekt. Voor mij was het nogal een afknapper als iemand blijft doorzeuren over wat je nou het lekkerst vindt en hij maar niet wil begrijpen dat je gewoon van alles geniet. Je doet het al goed, wat is het probleem?
|
Citaat:
|
If it ain't broken, don't fix it
|
Citaat:
|
Als het niet stuk is, probeer het dan niet te repareren;)
Maar ok, tuurlijk wil je haar op nieuwe manieren plezieren, hoop het wel. Je kunt bijv langer voorspel, intiemer voorspel? Maar ik zou niet opeens een heel andere aanval inzetten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |