![]() |
hulp nodig met een boy!!!
hey allemaal.
heb ff wat hulp nodig mijn vriendin alicia is op iemand . hij had in de klas gezegd dat hij haar wel leuk vondt. maar nu dit sven zegt: heey alicia A.Renken Denken aan jou zegt: hey sven zegt: ik wil iets eggen dat op school A.Renken Denken aan jou zegt: ja sven zegt: dat was grap ik weet niet A.Renken Denken aan jou zegt: oké sven zegt: of jij dat zo opvangde A.Renken Denken aan jou zegt: wete ik veel geloofde het niet iedereen zei dat het waar was maar ik zelf geloofde het niet zou hij bang zijn dat alicia hem niet leuk vindt?? |
WTF leer normaal type is mijn eerste mening xD
|
Jeetje puberprobleempjes op msn.
1. Hij is een puber en hij weet zelf niet eens wat hij voelt. 2. Hij zegt eerst dat het waar is, vervolgens wordt er een hype van gemaakt en doet hij het gauw af als een grapje. Misschien omdat hij bang was dat het niet wederzijds was of dat hij belachelijk gemaakt zou worden? 3. Als jouw vriendin nou eens zegt dat ze hem wél leuk vindt en dat het haar verder niet uitmaakt wat de rest daarvan vindt? 4. Ze kan natuurlijk ook onverschillig doen en dan zullen we er nooit achter komen. @Naimin: Ik dacht, doe eens aardig, ik zeg niks :D maar inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In dat geval ben ik de probleemoplosmaster :D
|
Gewone pubers doen dit niet hoor, in ieder geval niet bij normale scholen?
Citaat:
|
Je wau? Wau doen honden in het Mestreechs.
Ik wou er nog aan toevoegen: 5. Het is echt een grap. Maar het lijkt me sterk dat hij er zich dan druk over zou maken. Volg Little Phoebe maar. |
Reageer op de post van TS: vriendin vindt jongen leuk, jongen heeft in de klas geroepen haar leuk te vinden maar zegt later op MSN dat het een grap is. Zou hij bang zijn dat vriendin hem niet leuk vindt?
|
Waarom kom jij dit eigenlijk posten en niet je vriendin?
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, hij vindt haar waarschijnlijk niet leuk. Gezien je typstijl ben je niet zo oud. Aangenomen dat die jongen ongeveer net zo oud is als jij, kan hij die Alicia morgen best wel leuk vinden.
Al met al zit je met een zeer hopeloos probleem, enkel op te lossen door masters als Little Phoebe. |
Bedankt voor de credit allen :cool: Neem aan dat het probleem wel is opgelost en dat je het besproken hebt met je vriendin? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of Sven bang is dat Alicia hem niet leuk vind. |
Citaat:
maar heb alle spel fouten er uit gehaaldt. en het msn gesprek gelaaten zoals het is. verder wil ik gerust serieus reageeren;) maar morgen gaan we ff met sven praten. gr mey |
Mensen toch... Ze doet toch haar best?!
K@rlijn, laat je weten hoe het is gegaan? |
Los van het feit of dit verhaal over haarzelf of over haar vriendin gaat, is het de bedoeling advies te geven over de situatie, en niet te speculeren of het wel of niet waar is. Zo raar is deze situatie namelijk helemaal niet. En ja, nu weten we wel dat de spelling niet van de bovenste plank is. Ontopic blijven, graag. :)
Het gaat er nu dus om wat er uit dat gesprek met die Sven komt. Vertel ons dat nog even, alsjeblieft. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |