Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Help me? Zware situatie..! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1806146)

Omgosh 17-06-2010 02:48

Help me? Zware situatie..!

Hey, zal me zelf even voorstellen, Mike.

Om maar meteen aan het onderwerp te beginnen.. Ik heb nogal een zware uitmaak probleem.

En ik heb echt advies nodig:s
Eerst maar wat informatie.. dan begrijpen jullie het wat beter..
Heb totaal 2/3 jaar iets met haar..
Over een totale tijd van 3/4 jaar. Ben zelf 17, en ik zit eigenlijk in een hele grote sleur..
Ik vind het saai worden, voel me steeds meer aangetrokken tot andere meiden..
En vind het heerlijk, als ik haar even niet zie..

Nou is het 2 keer overgeweest, één keer door een erge ruzie.., en één keer eigenlijk om dit zelfde probleem.. Ik heb toen een week heel bot en stil gedaan.. en toen uiteindelijk half om heen gedraaid, en uitgemaakt..

Ze is heeeel gesloten, en ze vind niemand leuk, maar niet om op te scheppen, ze is helemaaaal gek van me.. Ze was bij de vorige ''breakup'' een maand lang gewoon sip, depressief, ze viel zelfs 6 kilo af.

Nou, het zwaarste stuk is, het begon een maand geleden, ze begon heel onzeker te worden over ons, dus vroeg ze zowat elke dag, hou je nog van me? we blijven voor altijd bij elkaar? en dat doet ze zowat elke dag bijna nog.. Nu raad je het al, heb ik dus ongeveer anderhalve week geleden nog gezegt, we blijven bij elkaar voor altijd lalalalalalalala...

Maar ik begin het echt zat te worden.. Ze zou het zo zwaar opvatten.. en even bot doen of stil doen, aan het lijntje laten hangen, en dan uitmaken, werkt dus ook niet, want dat heb ze zo door.

Ik ben zo wanhopig, dat ik haar probeer om een fout te laten maken.. Heb zelfs een neppe msn aangemaakt, om met haar te flirten, en dan achterkomen en uitmaken. Heeeel wanhopig, maar dat vind ik van dit ook eigenlijk.. :facepalm:

Maarja, ze heeft echt zo'n beeld van mij, dat ik de ware voor haar ben, en na 2/3 jaar, neem ik dat haar ook niet kwalijk..

Maar ik wil nu lekker vrij zijn.. Lekker rust aan me kop.. Nu geeft ze vrijdag een feest omdat ze pas geleden jarig is geweest,.. En blijft ze zaterdag bij me slapen..

En ik weet, aan het lijntje houden is slecht, Die neppe msn ook, Alles was zo beetje slecht, en ik wil nu een juiste beslissing maken, en ''even doorbijten en toch maar meteen vertellen'' werkt echt niet in zo'n zware relatie.. :'(

Iemand enige tips?

Dott 17-06-2010 07:11

Nou dat is het enige wat wel werkt.
Ik begrijp dat het moeilijk is, maar om er zo omheen te draaien maak je haar ook niet gelukkig mee.
Wat zij doet, is niet jouw zaak.
Toen mijn ex het uitmaakte viel ik 15 kilo af in 3 maanden, stopte gewoon met eten, en leefde als een robotr.
Maart dat is een fase, daar kom je doorheen, je gaat je beter voelen, leuke dingen doen, nieuwe mensen ontmoeten.
En nee, dat is niet van de 1 op de andere dag.. dat heeft tijd nodig..
Misschien als jij het straks uit mnaakt heb je daar later ook wel spijt van.
Als ze begint van: "Ja maar toen zei je dat en dat" dan moet je gewoon zeggen dat je dat toen ook zo voelde maar dat dat is veranderd, en jij klon van tevoren niet weten dat dat zou veranderen (daarom vind ik dat soort dingen zeggen ook heel gevaarlijk) als je nog van der houdt zou ik dat ook zeker zeggen, maar dat dat gewoon niet genoeg is om op verder te gaan.
En daarna zou ik dr gewoon met rust laten, zo veel mogelijk dr eigen gang laten gaan, zodat je ook zo min mogelijk mee krijgt van wat ze doet en je dat aan kan gaat trekken..

Hoop dat je er wat aan hebt

Volk 17-06-2010 10:40

Maak het uit. Ga niet zeggen dat je over een tijdje kijkt of het weer aan kan of dat je altijd samen gaat zijn. Toen mijn ex het uitmaakt viel ik 12 kilo af in 1 maand. Ik deed niks meer. Alleen zitten en dat was al meer dan ik wilde doen. Dat is geen reden om het aan te laten. Ze komt er wel overheen. Uitmaken en even geen contact lijkt me het beste. En houd op met die nep-msn gesprekken.

Even doorbijten en toch maar meteen vertellen is juist zo'n beetje het enige wat helpt in zo'n relatie. En voor haar is het ook fijner om duidelijkheid te hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.