![]() |
Douchen na het sporten
Ik had een vraagje, wij hebben met ons hockeyteam afgesproken dat we binnenkort een keer gaan douchen, ik zou graag willen weten of jullie er ervaring mee hebben of je dan naakt onder de douche moet of niet?
|
Wat heeft dit met seksualiteit te maken? Het lijkt me logisch dat je dan naakt onder de douche gaat.
|
Seks -> Sport.
|
Toch niet zo erg? Is juist lachen met z'n allen onder de douche :) Echt niet om je voor te schamen. Ik ging voor eerste keer met sport douchen hele tijd terug en ik durfde eerst ook niet en ben er ook gewoon onder gegaan niks geen gezeik :)
|
Niks mis mee hoor. Iedereen heeft als het goed is gewoon een lul tussen zn benen hangen: De ene wat groter dan de ander, of behaarder, maar in ieder geval is het niets om je zorgen over te maken.
Ik douch altijd na basketbal: Als je voor het eerst met andere gasten doucht is het wel raar, maar het went snel. |
Wij hadden de gewoonte om onderbroek aan te houden:P
|
Het went wel. Na een voetbalwedstrijd gingen we altijd naakt douchen, niks om je voor te schamen.
|
Ik zit op voetbal en wij douchen altijd samen naakt. De meeste jongens hebben dan een stijve en dan trekken we elkaar af'Heel lekker en grote lol.
|
Citaat:
(n)(n) |
Rysair: dit is echt geen grap, het gebeurt soms meerdere keren per week en iedereen in mijn elftal vindt het lekker!
|
Ik vraag me ook af hoe je dat zou doen als je iets aan houdt. Want als je dan uit de douche komt heb je een natte onderbroek/zwembroek. En dan moet je toch alsnog naakt gaan om vervolgens iets droogs aan te doen? :o
|
Citaat:
En onderbroek wisselen kan altijd nog met een handdoek om;) |
Citaat:
|
tuurlijk gwn naakt maar dan wel van eigen geslacht neem ik aan:O
|
en als je ni durft
douch je dan thuis e |
ik douch ook altijd met de anderen na training.
na wedstrijden heb ik daar geen last van. zit dan alleen in kleedkamer. de jongens bij ons hebben ook de gewoonte om onderbroek aan te houden. anders vinden ze het nodig om elkaar af te zeiken. |
Ik douchte ook altijd met mijn teamleden. Shampoo uitwisselen en zo ;)
BTW In Gouda staan hockeyers als mensen die niet douchen na de wedstrijd, maar gewoon in vuile bezweette kleren naar huis fietste. Blegh! |
Citaat:
|
Citaat:
|
doen wij ook altijd (voetbal), niks ergs aan. elke jongen heeft d'r een dus niks om je voor te schamen :)
|
Citaat:
wij hebben op de voetbal niet zo'n grote doucheruimte maar we willen altijd wel met zijn alle anders moet de helft wachten ofzo dus meestal worden de douchekoppen gedeelt ofzo :bloos: maarja wij hebben een hele goeie band met elkaar en vinden het niet erg om met onze blote snikkel tegen elkaar aan te staan :bloos: |
Citaat:
ik zit op voetbal en wij douchen altijd :) het is bij ons wel gebruikelijk om naakt te douchen (denk overal wel) persoonlijk heb ik hier niks op tegen ik vind het altijd juist gezellig met elkaar in de kleedkamer en onder de douche en ik kijk er ook vaak naar uit :bloos: ik snap ook de mensen niet die met hun onderbroek aan gaan douchen naakt douchen is toch goed voor de teamspirit!!!! en je moet dan uiteindelijk toch naakt om een droge boxer aan te trekken dus volgens mij kom je in alle gevallen naakt te staan met je team als je niet wilt dat ze je zo zien moet je misschien wachten tot iedereen geweest is maarja douchen hoort er nou eenmaal bij :y |
Citaat:
|
Als je zo bang bent om je naakt te vertonen ben je gewoon onzeker van jezelf. Er is geen enkele reden om onzeker te zijn. Je bent zo geboren, verder kan je er niks aan doen. Het zijn maar jongens, ze doen je niks aan ofzo. Kan niks mis gaan.
|
Goeie kick.
|
Bij onze voetbalclub worden de jongens en de meisjes gescheiden van elkaar tijdens het douche.
Dit kan je misschien voorstellen bij je club om in een appart lokaal te douche of om een meiden lokaal te krijgen waarbij alleen meiden omkleden en douche als je dit prettiger vind. Een ding is zeker.... Jongens bijten niet! |
ik denk dat de TS zich inmiddels wel wat heeft bedacht
slotje? |
Citaat:
|
Citaat:
Deze gaat dicht. De TS heeft vast zijn antwoord al. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |