![]() |
Bbl/bol
Haay,
Ik ga aankomend schooljaar de kappersopleiding doen. Nu moest ik kiezen tussen BOL of BBL. Wat denken jullie dat de beste keuze is voor dit beroep? Ik kan niet zo goed kiezen. |
Als je een stageplaats kunt vinden, zou ik BBL kiezen, aangezien kappersopleiding nog wel stress vol wordt gezien
en je met BBL 4 dagen gaat werken en 1 dag naar school, In plaats van de hele week naar school. Doordat je zoveel in een kapperszaak rondloopt leer je onder tijdsdruk werken en functioneren, En je leert niet alleen volgens boekje, maar ook allerlei dingen er om heen.. BOL is vaak de hele week naar school met stagemomenten er tussen, varieert per opleiding van; hele schooljaar 1 dag in de week stage, periode van 3 maanden stage, of zelfs half jaar stage.. Stage plaatsen schijnen vaak lastig te vinden, ga daarom op tijd opzoek naar een stageplaats! Succes |
kapper is een van de weinige beroepen waar ik zou zeggen, BBL lijkt me beter, aangezien het vooral een ervaringsvak is.
|
Wel handig om te vermelden dat je met een kappersdiploma nergens aan de bak komt. Tenzij je een carrière als cassière of schoonmaker amibitieert. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |