![]() |
Al die saaie nickchanges #1012
:/
|
kraken is geen constructieve oplossing, eigenlijk helemaal geen oplossing. overheidsingrijpen is dat wel, maar gek genoeg is dit onderwerp nooit een belangrijk punt bij de verkiezingen geweest. nee, nu gaat het over hoofddoekjes en straalvliegtuigen enzo.
|
Eerder.
|
Citaat:
|
Mijn tit0l is leuker.
|
Dus we gaan naar de mijne, slotje!
|
Citaat:
|
godverdomme hij is al weg.
|
Citaat:
|
Wie wil mijn sollicitatiebrief proeflezen?
|
hmmm misschien moet ik een bedrijfje beginnen en bemiddelen tussen de eigenaren van die leegstaande kantoren en woningbouwverenigingen :y
|
Jouw titel is stom Rivka, verander 'm maar in de mijne, kthxbye.
|
nou kom maar door martino!
je sig, stefenootje :D (Y) |
Citaat:
|
Maar als een huis nou al vet lang leegstaat, en het is van niemand. Nou, dan mag je wat mij betreft best kraken hoor, hallo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Btw rat dat lijstje had je toch al?
|
Citaat:
|
Nou, boeiend. Ik ben toch voor kraken.
Lekker kraken, lala. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet tegen maar ook niet helemaal voor kraken.
Huhu ik ben benieuwd hoe de formatie nu verder gaat! Lekker flauw van het Verhagen om te zeggen dat de andere twee er eerst maar uit moesten komen, maar prima als dat ervoor zorgt dat we niet met een PVV-kabinet zitten straks. |
Zit je weer op te scheppen met je rechtenkennis Katja? :rolleyes:
@ sann en rationeel: verzonden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, de achterban van het CDA en de VVD had het ook nooit gepikt als CDA en VVD met Wilders in zee zouden gaan. |
Citaat:
|
Jesus, zo gaat dat dieet van mij wel prima ja. Heeft mijn stiefmoeder helemaal lief apart vegetarisch voor me gekookt, flikkert ze er OESTERSAUS overheen. Hoe is iets waar vis in zit vegetarisch? Zegt ze 'ja maar dit is vegetarische oestersaus'. Nou ik geloof best dat die vissen en oesters alleen plantjes hebben gegeten maar dan nog.
|
Ik kijk nu naar de beëdiging van de Kamerleden, maar waarom zeggen sommigen 'dat verklaar en beloof ik' en andere 'Zo waarlijk helpe mij God almachtig'?
|
Citaat:
|
Goedeavond
Ik ben geslaagd woeei:) |
Gefeli, Queasy :)
|
Gefeliciteerd!
En forumbaas?:p |
Dankjewel allemaal.
Jep ik ben sinds gisteren forumbaas op psychologie:) Ik vroeg me al af wanneer iemand er wat over ging zeggen;) |
Citaat:
Vegetarian oyster sauce prepared from mushrooms, often oyster mushrooms or shiitake mushrooms, is also popular and generally lower in price. It may contain more taste enhancers if less mushroom extract is used to reduce costs. http://en.wikipedia.org/wiki/Oyster_...n_oyster_sauce :) |
Citaat:
|
Citaat:
Gefeliciteerd Q! |
Citaat:
|
Ik zou misschien dat met God doen, ook al geloof ik niet in God. Of mag dat niet? Het klinkt veel dramatischer. <3
|
Citaat:
Er zijn ook mensen die wel geloven, maar de verantwoordelijkheid niet op God willen afschuiven en daarom beloof ik zeggen. |
Citaat:
|
ja, dat kan ik dan ook weer niet ruiken
|
Citaat:
Fizzle is oestersaus dan niet vegetarisch? |
Citaat:
Of niet? kan best hoor ;x Citaat:
|
ik ga misschien wel mijn stage halen zeg :| wat een verrassing :D
|
Citaat: