![]() |
wat nu...
ik vind dus een meisje leuk, en vanmiddag vroeg ze opeens of ik iemand leuk vond, dus ik was beetje nerveus geworden(vaker last van...) en zei: nee....
maar wat moet ik nu doen, beetje gaar als je nu aankomt bij dr, eigenlijk vind ik jou leuk enzo.. toch? alvast thnx |
heb je dr op msn?
"Wat bedoelde je met die vraag of ik iemand leuk vond dan?" Zo laat je zien dat je wel aan haar gedacht heb, maar zeg je niet iets zwaars. |
Dood aan msn werkelijk. Zorg dat je met haar alleen bent, een goed gesprek hebt en kom er dan op terug.
|
Als TS aangeeft dat hij er IRL nerveus van wordt, is msn juist de uitkomst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor iemand die nerveus lijkt msn me juist de perfecte ijsbreker, zolang je maar niet alleen maar hele gesprekken op msn voert en niet IRL, dan wordt het een anders verhaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1x laten zien dat je ballen hebt en er IRL op terugkomen, daarna is het veel minder eng.
|
Citaat:
En natuurlijk is dat even eng, dat vindt iedereen eng, niet alleen verlegen mensen. Maar soms moet je gewoon iets doen dat je spannend vindt :P. |
Ik zou het gw wel zeggen je hebt niks te verliesen
|
"weet je nog dat ik zei dat ik niemand leuk vind"
'Ja?' "Is niet waar, ik vind jou leuk" 'O?' zoiets. niet meer liegen hé :nono: |
Wat Arpos zegt. Als ze vraagt of jij iemand leuk vind vraagt ze dat heus wel met een reden, dik kans dat ze al vermoedt dat jij haar leuk vindt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |