![]() |
1ST Keer Seks?
hallo,
ik en me vriendje willen graag seks met elkaar ik zelf ben maagd en 15 jaar hij is 16 en dus ontmaagd maar ik zelf gebruik [nog] niet de pil dus gaat hij met condoom doen is dit wel verstandig?:confused: |
verstandig, wat is verstandig? het belangrijkste is of jij het wilt of niet denk ik
|
Als je er zo weinig vanaf weet dat je moet vragen of een condoom verstandig is, doe het dan nog maar niet.
|
Citaat:
|
Laten we het niet hebben over óf de TS al wel aan seks moet doen, want dat vroeg ze helemaal niet en aan zulk commentaar heeft ze helemaal niks.
@ Peoplemaze: Je kunt het prima met alleen een condoom doen. Een condoom beschermt je tegen zwangerschap én SOA's. Wel opletten dat jij of je vriendje hem goed omdoet, maar als het goed is weet je vriendje wel hoe dat moet. Anders kun je op deze website: http://www.sexwoordenboek.nl/condoom_hoe_om.html lezen hoe je hem omdoet. Kijk ook achteraf altijd even of het condoom nog heel is, heel soms scheuren ze en dan moet je dus een morning after pil halen. Ik heb het de eerste keren ook met een condoom gegaan, en dat ging prima. Na een paar maand wilde ik niet meer alleen op condooms vertrouwen, en ben ik toch maar aan de pil gegaan. |
Ik zou niet op alleen een condoom vertrouwen, bij mensen die alleen een condoom gebruikten raakte toch nog een paar procent zwanger.
Citaat:
|
Als je gewoon een vast vriendje hebt kan je beter aan de pil gaan. Condoom zou ik dan ook nog gebruiken voor als hij eventueel een soa heeft.. Maar een condoom kan ook scheuren ofzo, mocht dat gebeuren dan ben je toch blij als je ook aan de pil zit :P
|
Double Dutch (pil en condoom) is altijd beter, omdat je dan beschermd ben tegen Soa's en ongewenste zwangerschap. Dat is, als je geen pil vergeet en het condoom goed gebruikt.
|
Citaat:
er worden ook wel mensen zwanger die de pil gebruiken, hoor. Alleen geen seks is 100% garantie om niet zwanger te worden. Hier gaat het al jaren goed met alleen condoomgebruik. |
ik ben in april ontmaagd, dus nog niet zo superlang, we hielden het vol met condoom, nu zit ik sinds kort aan de pil.
dat kan je ook doen , gewoon naar de huisarts gaan , die geeft je een recept en dan haal je de pil bij de apotheek , no problem . je moet hem alleen niet vergeten in te nemen. je eerste keer kan ook gewoon alleen met condoom, komt vast goed, zolang je maar voorzichtig doet ! |
Citaat:
Het gaat me opzich natuurlijk niks aan, maar waarom ben je niet aan de pil Qimm? Ik zie zelf bijvoorbeeld met mijn pil een win-win-win situatie zo ongeveer (betere huid, niet zwanger en mijn ongesteldheid kan ik plannen en uitstellen). |
de pil is bij mij té efficient
|
Hier ondertussen ook, blij dat ik er vanaf ben *o*
|
Jongens, pil-dingen bespreek je maar op L&G in het daarvoor bestemde topic.
|
Citaat:
|
Het aller belangrijkste is natuurlijk of jij er al klaar voor bent.
De aller eerste keer is natuurlijk het mooiste moment van de wereld als je het doet met iemand waarvan je zeker weet dat hij ook heel veel van jou houd. Anders zou ik er nog even mee wachten. Als je het toch wil gebruik dan ALTIJD een condoom. Aan de pil hoeft nog niet maar het is wel verstandig. |
wacht nog even tot je 21e :)
|
Hallo, Ik heb nu ongeveer 3 weken een vriendin, we gaan(tongzoenen) wel met elkaar, en straks ga ik met haar een weekje op vakantie in een tent, ik zou het met haar willen doen ,of in iedergeval 'verder gaan'dan alleen zoenen, en ik weet dat zij het ook wil. tips/opmerkingen? alvast bedankt ;)
|
Wees een tijd alleen met haar in de tijd, heb de benodigde gereedschappen (condooms) bij je en ga (neuken) d'rvoor!
Beginnen met strelen, je hoef het niet te vragen, in de buurt komen en de nodige tekens geven werkt veel makkelijker. |
Wel slim om het de eerste x met condoom te doen lochies :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |