![]() |
[oproep] artistiekelingen verenigt u! /Plintproject
Hoi tekenaars, schilders, friemelaars en andere artistiekelingen. Zoals jullie misschien wel weten (ik weet niet hoe groot de overlap tussen Art en DoP is..) post ik met enige regelmaat gedichten op DoP. Nou wil ik al een tijdje een soort Plintprojectje** doen, omdat ik de combinatie poëzie en beeld heel mooi vind maar zelf absoluut niet kan tekenen, schilderen of wat dan ook. Buiten mijn eigen onkunde is het natuurlijk ook veel spannender te zien wat er kan ontstaan uit een samenwerking: het 1 en 1 is 3-principe gaat wel op, lijkt me.:)
Dus bij deze: wie voelt er iets voor naar aanleiding van een gedicht een achtergrond te maken, of om een achtergrond te maken naar aanleiding waarvan ik of een andere DoPper een gedichtje kan maken? Uiteraard alles in overleg, zodat het een mooi geheel wordt. :) Tegelijkertijd met dit bericht plaats ik ook een oproep op DoP, dus wellicht kan het wel een groter samenwerkingsproject worden. *O* **zie http://plint.nl en klik op ''poëzieposters'' |
cool
|
Citaat:
|
Ik stel me kandidaat! Ik wil wel een gedicht maken op een achtergrond. Of als iemand een gedicht wil om een achtergrond op te maken, dan kan dat ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe ook mee, wel als woordenknutselaar, dus als er een tekenaar is die wel een leuke achtergrond bij een gedicht wil maken? :) Ik geef de voorkeur aan een achtergrond waar ik een gedicht bij maak in plaats van andersom!
|
Ik werk zelf heel veel met tekst en beeld op de kunstacademie. Maar dat moet dan wel tekst zijn die me echt aanspreekt anders kan mijn eigen fantasie het werk zeg maar ook niet doen..
Maar goed, in principe mag iedereen PM'en |
Wat handig, 2 topics. Anyway, ik ging zelf eens wat kloten om te kijken hoever ik überhaupt kom met mijn eigen gedichten. :'D
Zoiets? http://i49.tinypic.com/b4vyj6.png Edit: ik wil trouwens ook wel 'n gedicht schrijven voor/bij/over 'n achtergrond. ;) |
Citaat:
Je eigen werk mag in een nieuw/ander topic. :) Liever niet hier iig, dan blijft het wat overzichtelijker. |
Aha, oké. Prima. ;)
(Hoewel dit niet echt serieus bedoeld was. (: ) |
Ik heb dat al vaker gedaan, omdat ik ooit een reportage over Frank Nuyts heb gezien die woord en beeld samenbracht in schilderijen met braille en inkt die oplichtte in UV-licht. Alleen mijn inspiratie is er niet zo meer. Maar voorbeelden van mij kun je vinden op mijn DA. Een van mijn toelatingsproef-werken voor de Academie in Antwerpen heb ik zo gemaakt: Blauw en Groen.
|
Citaat:
|
voor de liefhebber, ik heb wat spreads die ik tekende voor een verzameling gedichten in mijn topic gezet.
|
Ik ga samen met Abzg wat knutselen :)
|
Hey Medeia,
Het lijkt mij ook wel leuk om voor Plint.nl een poeziëposter te maken n.a.v. een gedicht. Pm me maar een gedicht zou ik zeggen, of stuur me even een mailtje naar: jeo_recordz@hotmail.com :) Ik kan het tekenen, schilderen of misschien grafisch iets ervan maken als dat mag :) Greets, Jeroen van der Steen. |
Citaat:
BTW het is niet vóór plint.nl hč, het is er alleen op gebaseerd. :D |
nee plint zelf is niet de meest benaderbare plek :D
oh ik ga er mee aan de slag ná mijn beoordelingen, is dat goed? :bloos: loop een beetje op de toppen van mijn tenen nu |
Citaat:
|
Lijkt me leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus je heb liever dat ik eerst een achtergrond maak Ratatouille?
Voeg me anders even toe op msn :) |
Citaat:
Dat doe ik wel even dan, ik ben benieuwd naar je knutsel. En Geel wil ook wel combi-en, dus ik weet niet of je dubbelinspiratie hebt? :) |
Lijkt me leuk! :)
|
Wat een super tof plan, ik ben alleen een beetje het overzicht kwijt... Geen idee of er nog artistieke mensen zijn die nog een dichter zoeken :) Pm me dan maar!
|
Overzichtje [Als er iets veranderd, lijstje copie-pasten en aanpassen. :)] ARTistiekelingen die nog iemand zoeken: SiemdeCyper DoPpers die nog iemand zoeken: YumYum Geel Wheezle Onbekend wat ze willen doen: MiekePieke Gevormde Koppels: Egon - Medeia Abzg (die normaal dicht) met Ratatouille GMAC06 - Ratatouille ? |
Kan me hier niks meer van herinneren, maar doe mij bij de DoPpers ben beter in dichten en werken met de pen. KUnstzinnig zijn kan ik ook wel alleen niet zo heel goed als ja dat andere. ±o
|
Citaat:
Citaat:
|
Geel! Ik wil ook wel eens wat met jou doen. :)
|
Hihi ik vind het alles behalve erg, ik voel nu al de drang om weer mijn pen op papier te zetten.
|
up?
|
Mja, ik wacht op antwoord van Egon!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je inbox leeg is tenminste :o |
Citaat:
|
http://4.bp.blogspot.com/_LMuGRUmzFx...or+Roos700.jpg
Mijn kunstwerkje die ik heb gemaakt met Ratatouille als dichteres ^^ |
Oh, ik wil trouwens wel met meer dan één iemand samenwerken. Dus als er nog beeldenaars zijn.
|
Waar blijven de andere creatievelingen? :) Ik ben benieuwd, of heeft iedereen een summerbreak genomen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |