![]() |
Welke successen heb je de afgelopen tijd behaald?
Wat voor diploma's, certificaten of persoonlijke successen heb je de afgelopen periode bereikt?
|
Ik leef:cool: Dat is mijn ultieme overwinning.
|
Ik heb werk gevonden? :P Ik weet het niet, voornamelijk toch wel dat ik over een jongen ben heengekomen na een jaar of 2. Voelt goed, vooral omdat ik bang was dat het nooit meer weg zou gaan :p
|
Wat is 'de afgelopen tijd'? Een jaar geleden ben ik afgestudeerd aan de Academie, maar dat is misschien al te lang geleden. Wat recenter; ik heb een succesvolle voorstelling gemaakt in Eindhoven, ik had een goede beoordeling op m'n werk en ik heb een succesrol gespeeld in m'n laatste voorstelling. En ik heb een heel eerlijk gesprek met m'n moeder gevoerd, daar ben ik misschien nog wel het meest trots op. :o
|
Ik lijk nooit successen te boeken :(
|
Onze studentenfilms hebben gisteren twee nominaties en de publieksprijs binnengesleept (Y) En over een halfjaar ben ik Bachelor of Arts.
|
Citaat:
|
Citaat:
@Little Phoebe: Wat voor werk? Mijn recente succes is ehh, dat ik mijn eerste project betaald heb gekregen, dan maar :P |
Citaat:
|
Dat ik heel ver ben gekomen bij de sollicitaties voor het rijkstraineeship *O*
|
Dat ik m'n BSA (ruimschoots) gehaald heb? Dat ik überhaupt studeer, eigenlijk :cool:
En ehm.. dat was het eigenlijk wel weer :p |
Dat ik na 6 jaar mijn papiertje binnen heb en daarmee een stuk van mijn verleden afsluit
|
- Ik heb een baantje gevonden en vind het eigenlijk best wel leuk...
- Ik begin het beleggen steeds meer door te krijgen. Zelfs bij dalende beurzen weet ik winst te maken zonder aandelen te verkopen. - Blij om mijn aankoop Wereldhave Belgium, Wereldhave, Ahold, P&G, JNJ. Telkens blijk ik gelijk te hebben en 'Mister Market' niet. Als ik mijn rechtzaak -welke er waarschijnlijk wel aan zit te komen- tegen de Hs Leiden win en een schadevergoeding krijg uitgekeerd, lach ik mijn lul helemaal uit mijn broek. |
De meest versierde afdeling van het ziekenhuis :o
|
Ik ben geslaagd! Dat was afgelopen woensdag, dus nog wel redelijk recent, dacht ik zo :P.
En ik ben toegelaten voor een superopleiding op een hele goede school, dat is ook wel een succes. |
Citaat:
Ik ben aangenomen bij de vooropleiding van het conservatorium in A'dam. En ik heb geld gekregen van het Prins Bernhard Cultuurfonds. :) En ik ben 'met vlag en wimpel' toegelaten tot het examenjaar. |
t.o.v. december 2009:
- loonsverhoging gekregen - vast contract gekregen - bijna mn enige openstaande 'schuld' afbetaald - zowaar kunnen sparen - 3kg er af gekregen, nog 3 te gaan nog te doen: - opleiding #2 eens afronden - meer tijd besteden aan muziek/drummen - beter slaapritme krijgen |
Ik heb mijn 2e jaar illustratie met goede cijfers afgerond *o*
|
Ik heb m'n propedeuse gehaald. *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Iets minder recent: ik heb alle drie vakken in mijn eerste semester afgesloten met een 8. Nu hoop ik dat ik deze lijn door kan zetten in het tweede semester, maar moet nog twee cijfers terugkrijgen. |
Ik heb een certificaat gekregen voor 3 jaar TTO (een jaar geleden), ik ga over naar 5VWO en heb net m'n CAE ESOL examens afgelegd (weet niet of ik het gehaald heb, maar vast wel!).
|
Citaat:
|
Netjes Chick!
|
|
Citaat:
*patser* |
Statistiek gehaald. En sowieso m'n hele jaar gehaald + extra vak. Mijn doel was 6 vakken, heb er uiteindelijk 9 gehaald. Zeer onverwacht maar daardoor ook zeeeeeer tevreden :) :cool:
|
Zeer goede stage gehad(Y)
|
Gefeliciteerd allemaal *O*
Ik heb het schooljaar succesvol afgerond, terwijl ik dit jaar ontzettend veel uren heb gemist :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |