![]() |
Wat denken jullie van Jan smit ?
ikzelf ben helemaal obsessed door JanSmit.
Ik ga naar zn concerten soms, als hij dichtbij komt optreden, en mn hele slaapkamer is bedekt met posters van hem overal en nergens. op school is het alleenmaar gezeik en gezeur over dat hij niet kan zingen en lelijk is en al die shit. en daar word ik echt gek van ;) dus nu wil ik jullie mening horen ? Jan smit, wat vinden jullie ervan ? |
Niets voor mij.
|
Citaat:
oke , naja eerlijk van je :) |
Citaat:
|
hahaha, oke ja dat kan . nouja best.
|
Hij mag er zijn, maar zijn muziek liever niet :bloos:.
|
hahaha , ja dat hoor ik vaker.
en zn nieuwste liedje, leef nu het kan ? |
hij is top
en leef nu het kan is geweldig |
Citaat:
ook een fan ? |
Ach, ik kon het eerst niet aanhoren (alle Nederlandse Sterren.nl soort muziek), maar na een seizoen op de kermis kan ik alles aan, en Jan kan ik zelfs wel waarderen (Y)
|
Citaat:
|
Doe mij 'm maar toen ie nog Jantje was. Ik Zing Dit Lied Voor Jou Alleen krijg ik na al die jaren nog steeds tranen van in m'n ogen.
|
Citaat:
|
Mijn oma kon hem schieten met dat liedje. Maar als je alleen maar eensgezinden zoekt, waarom ga je dan niet fijn naar een JS-forum. Scheelt.
|
Citaat:
haha jezus dat doe ik al ;D maar ik dacht, eens kijken of hier ook fans zijn. en ik verveelde me :) |
ben jij dat in je avatar?? ik hou van jan smit zullen we een keer samen zn cd's gaan luisteren???
|
Citaat:
ja dat ben ik. haha meen je dit offff ? |
ik haat alles wat te maken heeft met Nederlandse muziek, misschien ligt het er gewoon aan dat ik de NL taal haat xD
Jan Smit en samen met de andere Nederlandse (Volks)zangers.. nee bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
whot? geef antwoord :$ |
Soms, denk ik dat ie alles allees doet voor de aandacht en publiciteit >.>
en. T is ook niet echt mijn smaak. Hm |
Citaat:
En dat ":')" is wat men wel eens een emoticon noemt. Draai je hoofd maar iets naar links, dan zul je het zien. |
Citaat:
|
Citaat:
dat is zeker niet waar! het is megaleuk om fan van hem te zijn. dus boeiend. hahaha. hij is gewoon zichzelf daarom is hij zo tof :) |
En ken jij hem dan beter? Hoe weet jij dat het niet waar is?
|
zolang je je meer gaat intresseren in hem , en hem vaker opzoekt bij concerten. kom je daar wel achter ja.
en dan nogwat, een vriend van mij is verre familie van hem dus die gaat wel met hem om. ook met zn familie wel eens bij hem op de koffie enzo. dus vandaar dat ik dat weet. |
Wat kom je hier eigenlijk doen? Je vraagt om de mening van anderen en vervolgens respecteer je die mening niet, door constant in de verdediging te schieten als iemand hem niet goed vind. Verder probeer je iedereen hier ervan te overtuigen hoe geweldig hij is, terwijl nederlandstalige muziek voor sommige mensen gewoon niks is.
Ik persoonlijk heb een schurfthekel aan praktisch elke nederlandse Volkszanger, van Hazes tot Jan Smit. Enige nederlandstalige wat ik goed vind is Heidevolk en dat is Folk Metal. |
Citaat:
|
Hebben net een nieuwe plaat uit, nieuw label etc. Eerder waren ze inderdaad meubilair van de Stortebeker en de Goudvis.
|
Ik vind Jan Smit een baggerslechte zanger. Maar ik heb een hekel aan Nederlandstalige muziek in het algemeen.
Toch vind ik bijvoorbeeld Nick & Simon nog beter aan te horen dan Jan Smit. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom dan deze nutteloze reacties? -O- |
Ik snap niet wat ze hier doet, beter gaat ze naar een forum van Jan Smit. Ze respecteert de meningen van andere toch niet, zodra het negatief over Jan Smit is. (n)
|
respecteer ik wel hoor .
|
Dan heb je een raar idee van respect;)
|
Ik heb een hekel aan die reclameborden waar hij zonder t-shirt op staat trouwens ook (macho!). En daar blijken veel meiden ook nog voor te vallen. -O-
|
Jan Smit? Lekker belangrijk... http://www.youtube.com/watch?v=ioMQO4df2Fc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vindt zijn muziek niks... maar het als persoon is niks mis mee ;)
|
Ik vind het echt afgrijselijk. Sowieso, Nederlandse muziek :'(
|
zie je eigen username :)
|
Z'n muziek vind ik 100x niks, maar sinds z'n reclamewerk voor C&A vind ik 'm verder best wel te pruimen. :o
|
Ik heb dit topic een kans gegeven, maar het gaat duidelijk nergens heen.
Niks mis met topics over Nederlandse artiesten, maar dan moet iedereen (inclusief de TS dus!) ook wat nuttigs te zeggen hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |