![]() |
Meisje dat ik leuk vindt wees me af, maar ik wil haar uitvragen... Wat nu?
Heey ik ken een meisje ze is 13 jaar oud.
Ik vind haar leuk had r al is een x gevraagt(ze zij toen nee:'() maar we praten nog best wel vaak en ze toont ook interesse in mij enz.ik wil haar eigenlijk al heel lang mee uitvragen maar durf het niet :s en wil niet weer afgewezen worden wat nu?:eek: |
plies help ik denk namelijk wel dat dit THE ONE in mijn leven is
|
Zoals je zelf al zegt in een ander topic: je hebt niets te verliezen!
Dus als je een keer met haar aan het praten bent, raap dan al je moed bij elkaar en vraag haar uit. Je moet maar zo denken: niet geschoten is altijd mis. |
Citaat:
duss heb het lef niet echt om uit te vragen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment heb ik een ander veel leuker meisje ontmoet die voor mij echt de ware is we hebben nu al meer als 3 maanden (97 dagen)
en ben nogsteeds verliefd btw sorry voor het zo late weten wat er is gebeurd maarja heb het uiteindelijk toch gedaan:) laterzzz:p |
Citaat:
Citaat:
Pubers.. :) |
Zonder twijfels zou de mens veel beter af zijn.
Maak gewoon nu een keuze, doe het of doe het niet. Blij of niet blij, maar je bent dan in ieder geval van de twijfel af! |
Maar dit is voor mij echt de ware we willen elkaar nooit meer kwijt en eey ik ben 1 vd 100 pubers die zkr weet dat die de ware liefde gevonde heeft!
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom denken jullie altijd maar dat wij pubers dat niet menen?:mad: |
Omdat je 15 bent en er nog ontzettend veel gaat veranderen in je leven. Het komt niet zo lekker over als je over ieder meisje dat je leuk vindt roept dat zij de WARE is als je na een maand of 6 alweer een nieuwe WARE hebt gevonden.
Overigens, ik had je topictitel aangepast maar ik zie dat hij toch al niet actueel meer is en je vraag beantwoord is, dus ik doe deze dicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |