![]() |
ios 4 uitgebracht.
beste forummertjes. ios 4 voor de iphone/itouch ect is uitgebracht. even dat jullie het weten*O*/
(nu nog een manier hoe ik kan multitasken op mijn itouch 2g.) |
Citaat:
Citaat:
Om de topic nog een beetje interessant te houden: Meukpost op tweakers [offtopic] blijft een leuk instructiefilmpje [/offotpic] |
heb multitasking al enabled met redsn0w werkt gewoon goed hoor, snap niet dat apple het er niet standaard heeft inzitten
|
je Kan toch ook de achtergrond achter je App's veranden, hoe doe je dat?
ik heb Ipod touch 3g & iphone. maar heb echt geen flauw idee... hab al vanalles geprobeerd. |
Niet alle voorzieningen zijn overigens geschikt voor alle apparaten. Zo zijn multitasking, het veranderen van de achtergrond en het koppelen van een Bluetooth-toetsenbord alleen mogelijk op iPhone 4, iPhone 3GS en de iPod touch van de derde generatie (de 32-GB en 64-GB modellen van eind 2009)
Lees de kleine lettertjes......... Tss. Op me Iphone is het wel gelukt. Waarom kan het nou niet op de ipod :@ |
kan wel, maar daarvoor moet je jailbreaken werkt hier overigens super.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hier nu 15 apps open op multitasking en ik kan je precies vertellen dat ik nog 95MB ram over heb van de 256. en alles werkt dus soepel. is gewoon niet waar. ik denk dat apple dat heeft gedaan zodat meer mensen de nieuwe iphone/ipod touch gaan kopen;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |