![]() |
Mooie voornamen
Omdat we ook een topic hebben over lelijke voornamen; ken jij hele mooie en/of leuke voornamen?
Ik vind Julien een leuke naam, bijvoorbeeld. :) |
Liana vind ik een mooie
|
Wienand. Zo zou ik heten als ik een jongen was geweest. Nooit gehoord van iemand die zo heette, maar vind het een mooie naam.
|
Ik ken wel een Winand, vind ik inderdaad een mooie naam.
Giovanni vind ik een erg mooie naam. |
Nederlandse namen: Julien (niks Julieeehhhh of Djuulian(, Gabriël, Sara, Lauren, Daniël, Vincent, Yuri.
Engelse namen: Hayley, Brooke, Peyton (ja, One Tree Hill :P), Mike/Michael, Jamie/James, Lucas, Hilarie/Hilary, Daniel, Faith, Hope, Phoebe (obv). Andere buitenlandse namen: Zeynep, Tzipporah, Seher (zonsop- of ondergang :o), Anastasiya. |
Jaspeer*o*
|
Citaat:
|
Voor een jongen: Brandon, Alex, Milan, Wolf, Matthijs, Sander.
Voor een meisje: Ellen, Mila, Kiara, Nona, Susan, Alice. & Vast nog wel meer, maar daar kan ik nu even niet opkomen. :) |
Juliaaaa *O*
|
Khalid en variaties daarop. Verder Odessa, Malika, Veronika, Viktoria, Dina, Lea, Maria, Masja en zo nog wat dingen.
Voor jongens Simon, Vasili en Khalid dus. |
Citaat:
|
Voor meiden marjon Veerle mijntje Kim
voor jongens Tim Thomas ijsbrand |
Meisjes: Helena, Anna, June, Phoebe, Sophia, etc.
Jongens: Levi, David, Daniël. |
Citaat:
|
Een vriendin die naast me zit vind Vanessa een mooie naam. En Daniel ook. En Michael, Maja (:)) en Robin.
|
mijn eigen natuurlijk:D
uniek(hoor je niet heel vaak meer), een echte friese naam(al zal het niet een naam zijn die je gelijk opnoemt als je het over friese namen hebt) en er zit een leuke betekenis achter(komt van het germaans en betekent overwinning) |
Heet je Bob?
Dat betekent Boon in het Russisch :o :D |
Citaat:
|
nee, dat komt van de filmfiguren jay and silent bob:p
ik heet sikke |
Roenard
|
Ik vind Sara leuk ^^
ik heet het bijna heete ik maar zo :P |
ik zou wel Jade of chloe willen heten
spreek je trouwens uit als djeed en klowie ik kom aan die namen omdat ik in canada heb gewoond helaas heet ik niet echt zo |
Sun-Kyu, Sun-Hi, Yun en Hea-Jung maar dit zijn er maar een paar... Dit zijn overigens allemaal meisjes namen voor de gasten die dit niet konden begrijpen.
|
Citaat:
eens even kijken; Jasmin (wel op zijn engels uitgesproken) , Suze, Sam/Sem, Maggy, Colin, David &Tristan. |
Kael, Doy, Ustin, Yerik, Demyan, Aed. Allemaal jongensnamen, eerste twee keltisch (machtige krijger, donker vreemdeling), drie daarna russisch (rechtvaardig/waar, aangewezen door God, kalm/tam) en de laatste Iers (vurig).
Kael, Doy en Aed vind ik persoonlijk de mooiste uit het rijtje. |
Jade vind ik ook mooi.
|
Ik zou echt gaan voor namen die niet heel echt buitenlands klinken maar ook niet oer-hollands zijn. Iets als Hidde of Ward ofzo daar kan je niks mee in het buitenland. Ik vind Oscar en Arthur mooie namen voor jongens. Julius eigenlijk ook. Eerst vond ik Noah een hele mooie naam maar dat is nu opeens een hele modenaam geworden, een van de meest voorkomende geloof ik, dus dat maakt het minder leuk. Ik vind het mooi als je een naam niet zo vaak hoort maar hij wel gangbaar is. Anders druk je ook meteen een stempel op je kind, vind ik. Ouders die hun kind Arwen of Frodo noemen, dat soort dingen.
|
ik ken anders 3 hiddes...
|
Ik ken er 1, en ik weet er nog 1. Ik vind het wel een oké naam maar ik zou het niet fijn vinden als ik naar Engeland ging en me moest voorstellen als Hidde aangezien ze daar nog wat moeite mee kunnen hebben. Maar goed, ik hou erg van Engeland, misschien doen Hiddes dat niet.
|
josje en jesse
|
Alejandro? :)
|
Citaat:
|
ik vind jens mooi en ook maxim en ook maxine,
maar kenzo vind ik het mooiste |
Voor jongens weet ik het eigenlijk niet zo:P
Maar voor meisjes; Sophie of Julia |
Citaat:
ik weet niet of dit egt een meisjes naam is maja, ik noem me zelf nu wel max :p |
Citaat:
|
Voor een meisje: chlamydia
voor een jongen : said |
cassidi, Alice, Rosalie, Hope, Faith
|
meisje: Bianca, Fabiënne, Jasmijn, Sophie, Ramona, Linda, Jolanda, monique, Renate (en nog veel meer)
jongens: Micheal, richardo, patrick, vincent, daniël |
voor een meisje vind ik Amy erg mooi, voor jongens daan en michael
|
Een vriendin van mij is afgelopen zondag bevallen en haar dochtertje heet Nienke. Vind ik heeeel mooi <3.
|
Janiera
Dat vind ik een mooie naam. |
Josephine vind ik een hele mooie naam
|
Citaat:
|
Ik vind Chlamydia ook niet zo gelukkig gekozen. Je gaat een kind toch niet naar een geslachtsziekte noemen? :confused:
|
ik vind allisa best wel een mooie naam..;)
|
-Sofie
-Julia -Meike -Jasper -Tim -Luuc -Thomas -Jonathan -Laura |
Citaat:
|
Aangezien dit het topic voor mooie namen is, dénk ik dat ze die namen mooi vind. ;)
|
megan is ook n coole naam!!
zo zou ik wel willen heten. ik hou wel van engelstalig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |