Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat vinden jullie van dit meisje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1806686)

kevin131 22-06-2010 13:47

Wat vinden jullie van dit meisje

Hey,

Vet veel jongens die ik ken zitten te seiken over een meisje.
Dat haar lichaam lelijk is,
haar haar lelijk is,
dat ze dik is,
dat ze lelijke kleding heeft.
enz. enz.

Wat vinden jullie, want ik vind haar eigenlijk best knap.
Eerlijk gezegd zou ik wel een date met haar willen!
Ze lijkt me super aardig.
Wat jullie?

Hoor t graag

Groeties
Kevin

Dit is dat meisje: (ik heb wat foto's van haar vriendin weten te bietsen :P)

Dingaantouwtje 22-06-2010 14:01

Nou ik zou haar ook wel daten, maar foto's posten is niet zo aardig :P

zoef de haas 22-06-2010 14:04

Wat interesseert t jou wat anderen van dr vinden? Als jij dr leuk vind is er toch geen probleem?

Rysair 22-06-2010 14:05

Citaat:

kevin131 schreef: (Bericht 30606163)
Hey,

Vet veel jongens die ik ken zitten te seiken over een meisje.
Dat haar lichaam lelijk is,
haar haar lelijk is,
dat ze dik is,
dat ze lelijke kleding heeft.
enz. enz.

Ze durven hun interesses/gevoelens niet te uiten, alleen maar bij supermooie meisjes. Het is pure bullshit dat haar haar lelijk is, dat ze dik is, dat ze lelijke kleding heeft laat staan dat haar lichaam lelijk is. Ik zie er niks lelijks aan!

Scoot 22-06-2010 14:24

Leuk meisje hoor. Een foto van haar posten op dit forum zonder haar medeweten vind ik echter een slecht idee. Net als je laten leiden door wat andere mensen van haar vinden. Als iedereen haar leuk zou vinden, zou jij ook weer minder kans maken. ;) Maar een vriendinnetje is geen statussymbool, knoop dat goed in je oren. :)

Akhlys 22-06-2010 14:25

Ik weet niet of de desbetreffende dame het ok vindt dat jij hier foto's van haar loopt te plaatsen;)

MiBe 22-06-2010 16:17

Nja ik vind haar ook niet knap hoor. Maargoed als jij dat wel vindt wat houdt je dan tegen? Snap niet dat je dat van anderen wil horen, het gaat er toch om wat jij ervan vindt.

Lotte^^ 22-06-2010 16:18

hehe ik krijg bijna het idee dat eduard dit topic heeft geopent^^ :P

Azèche_oud 22-06-2010 16:41

Ze 'lijkt' je superaardig? Dus je kent haar niet? Dan lijkt een date me een goed idee om haar wél te leren kennen (y)

A Capelle 22-06-2010 16:47

Ze kijkt een beetje eng...

Rysair 22-06-2010 17:03

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 30606520)
Nja ik vind haar ook niet knap hoor. Maargoed als jij dat wel vindt wat houdt je dan tegen? Snap niet dat je dat van anderen wil horen, het gaat er toch om wat jij ervan vindt.

Iemand lelijk vinden is niet hetzelfde als iemand niet knap vinden.

wup 22-06-2010 17:06

Als zij dik is, ben ik enorm.

Verder had hier allang een slotje opgezeten als ik forumbaas was :nono:

Freyja 22-06-2010 17:07

Sjongejonge je gaat toch niet serieus iemands foto's zomaar op een openbaar forum posten, wat een rotstreek :| Ik zou echt niet meer met jou willen daten dan. Niet iedereen zit daar op te wachten hè.

Verder leuk meisje en ze is alles behalve dik, maar onze mening en die van je klasgenoten is toch totáál irrelevant. Als jíj haar wel aantrekkelijk vindt, moet je d'r uit vragen, en als je dat niet vindt, moet je dat niet doen. Maar je moet zeker niet op de mening van andere mensen afgaan, jemig zeg. Alleen wil ze nu natuurlijk nooit meer met je daten.

Azèche_oud 22-06-2010 17:07

Ik zou eerst de foto's van dat meisje weghalen.

Mevrouw Lul 22-06-2010 17:11

Zou het niet kunnen dat dit door het meisje zelf is gepost om te kijken wat mensen van haar vinden?

Niets mis met dat meisje, zeker niet dik en ook totaal niet lelijk. Wat een onzin.

En inderdaad, niet netjes om zomaar iemands foto's te plaatsen.

Azèche_oud 22-06-2010 17:12

Citaat:

Mevrouw Lul schreef: (Bericht 30606662)
Zou het niet kunnen dat dit door het meisje zelf is gepost om te kijken wat mensen van haar vinden?

Scherp (y)

Volk 22-06-2010 17:19

Hmm... Vind haar ook niet echt bepaald knap. Beetje alien-achtig met haar voorhoofd en ogen. Maar als andermans mening je ervan weerhoudt met haar te daten terwijl je dat wel wil ben je ook maar een sukkel.

Alpha_Omega 22-06-2010 17:47

Beetje te jong voor mij maar ik vind haar er best leuk uitzien.

Naimin 22-06-2010 18:11

Niet mijn type... maar heb je nu je antwoord... dan vind ik dat dit forum verwijderd mag worden of iig de foto's jij vind het waarschijnlijk ook niet zo fijn als iemand je foto's op het internet zet zonder dat je het weet...

MiBe 22-06-2010 18:36

Citaat:

Rysair schreef: (Bericht 30606643)
Iemand lelijk vinden is niet hetzelfde als iemand niet knap vinden.

In de leeftijdsklasse waarin dat meisje momenteel zit wordt niet knap al snel met lelijk gedefinieerd dus dat kun je naar mijn mening net zo goed met een korrel zout nemen.

x-spekkie-x 22-06-2010 18:55

Citaat:

Mevrouw Lul schreef: (Bericht 30606662)

Dat idee heb ik ook.
Verder is het niet toegestaan om foto's van anderen te plaatsen. Dus als je het wel zelf bent zul je een topic onder je eigen naam moeten openen. (Al krijg je dan niet de reacties die je wilt, aangezien een topic openen om te bepalen hoe knap je bent meestal niet zo geaccepteerd wordt). Vandaar dus een slotje op dit topic :)

Als jij dit trouwens bent op deze foto heb je niets om je zorgen over te maken. Je ziet er leuk uit en hebt een mooi figuur. Niet meer zo onzeker zijn hoor!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.