![]() |
Wedstrijd Thema
ai doppers!
Vraagje: Willen jullie een abstract thema (De ultraviolette zeeman ofzo, de gelikte envelop, de return vuvuzela, de bakstenen surrealist) of een open thema (Hoop, dromen, stijl) of nog andere ideeën? :) |
Ik wil wel eens kijken of ik iets kan schrijven voor een abstract thema!
|
Ik vind alles best zolang vrije associatie toegestaan is.
|
Uiteraard!
|
Vrije associatie + abstract = Top!
:D |
Doe maar iets als een ingeslikte vuvuzela ja, lekker abstract dus :)
|
Beste Dingaantouwtje,
'De ultraviolette zeeman' is toch het tegenovergestelde van abstract, dat is toch juist een heel erg concreet thema :confused: Hoop, dromen, dát zijn juist abstracte thema's! En ik ben voor een concreet thema. Wie mogen er deze keer allemaal mee doen? |
Wat Vogelvrij zegt. Maar zoals jij het noemt, vind ik abstracte dingen het leukste.
|
Oeps :D Nouja jullie begrijpen me :D
|
Citaat:
|
Ik ben ook voor het concrete onderwerp, dus iets als de gelikte envelop, weet nog niet of ik mee ga doen. Moet ik nou op concreet of abstract stemmen?
|
doe maar abstract voor het gemak ;)
|
Ik had op anders gestemd, maar ik bedoel dan dus ook jouw definitie van abstract. En is het nu een wedstrijd voor iedereen, mag ik ook meedoen?
|
Citaat:
|
Oke, het wordt dus "mijn" abstracte thema. Dus feitelijk is het concreet. En natuurlijk mag iedereen meedoen! :D
Verwacht de wedstrijd in de loop van volgende week, hangt er vanaf of flyaway/ik tijd heb. |
Citaat:
Zie zijn glimmende ogen als hij de heilige drievuldigheid doorbreekt Behekst één van de afgevaardigden Blijf hier en geef je over aan de gruwelen van de ultraviolette zee. Heel leuk onderwerp, maar inderdaad alles behalve 'abstract'. ;) |
Ik weet het niet. Zolang het maar niet zoiets wordt als 'humor', want dat is vreselijk. ;__;
Oké, nuancering, dat vind ík vreselijk. Bij mijn gedichten dan. ;p Dingen als de opengebarsten lelieknop of de aaneengeweven horizon (om maar niet over zeemannen te beginnen (; ) klinken wel leuk en interessant enzo. :) |
Citaat:
1) niemand mijn gevoel voor humor begrijpt 2) ik altijd meteen boze inboxen krijg, als zou ik een monster zijn :( |
Citaat:
|
Citaat:
Een heel groot eng gevaarlijk monster met slagtanden en vampirische trekjes die 's nachts in een gevleugelde muis verandert en dan jonge blonde meisjes ontvoert en aan stukken scheurt. Misschien kunnen we jou wel als thema gebruiken. :D Achja. Het zal ook niet voor het eerst zijn dat mensen boos worden omdat ik 'n ietwat ironisch grapje maak dat ietwat serieus wordt opgevat. :O Maar het abstracte concrete thema vind ik leuk. -wanhopige link naar originele topicinhoud- Vooral met eigen interpretatie dan, dan lijkt het bij mij namelijk écht nergens meer op. xD |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |