![]() |
onzeker over uiterlijk
heej mense .
ik ben een jongen :eek: en ga donderdag met mn klas en alle instroomklassen van mn school , naar een pretpark , als afscheid , heb tijdens dit leuke schooljaar(y)(y)(y) een poos megelopen met een leuke klas (met alleen maar meisjes*O**O**O**O* (my dream came true )) en daar zat egt een sper leuk meisje in . en ik wil graag wat met haar dan gaan doen aangezien we mogen gaan en staan waar we willen in dat pretpark .... en nu heb ik een probleem dat ik nogal zit met me uiterlijk . maar vooral met men kleren en haar stijl . heeft iemand tips om me extra te laten opvallen ? groete |
Je zegt dat je een probleem hebt, maar je geeft niet duidelijk aan wat het probleem is. Ik kan niet beoordelen of je kleren lelijk zijn of je niet staan. Misschien moet je eens bij de kapper langs en vragen om advies. Of je vraagt je vrienden waar zij hun kleren kopen en daar haal je wat je leuk vindt (niet altijd natuurlijk, als het peper duur is).
|
Besteed niet te veel tijd aan kleding, maar besteed er wel tijd aan!
Meisjes hebben volgens mij liever een jongen die zichzelf blijft:) En het idee van Rysair om eens langs de kapper te gaan lijkt mij heel goed! |
Miguel wat jij zegt klopt wel
ik vind het leuk als een jongen zichzelf is en kleren aan heeft die bij hem passen en als je veel tegen mij praat over niks zou ik zo met je mee lopen als ik je leuk vind dus gewn met haar praten ;) |
Hoe komen jullie bij dat kapper idee?
|
Wees gewoon jezelf. Als je wat met haar krijgt kan je toch moeilijk continu net doen alsof je iemand anders bent? Wat is er mis met je kapsel en kleding?
|
Citaat:
|
doe vooral geen kleren aan die totaal niet bij dat meisje horen, niet dat jij meidenkleren aan moet doen ofzo maar doe bijvoorbeeld geen gothic kleren of overdreven nette kleren aan als dat meisje totaal niet zo is
|
Meisjes moeten mij nemen zoals ik ben, zeg ik altijd. En als het dat meisje niet bevalt hoe ik ben, dan kan ze gelijk de boom in. ;)
|
Dit kun je toch allemaal veranderen, andere kleding, ander haar.. ik snap het niet helemaal hoor.
|
Waarom jezelf gaan veranderen? Als een meisje je niet neemt zoals je bent drop: that shit! Jezelf een nieuwe look gaan aanmeten ok, maar hou het binnen de perken en zorg dat je jezelf er goed bij voelt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |