![]() |
12 en 15, ja of nee?
hey iedereen,
ik vind sinds een tijdje een meisje leuk waarvan ik denk dat ze mij ook leuk vind, toen ik haar leerde kenne dacht ik dat ze ouder was dan ze echt is, 13/14 ongeveer (toen was ik zelf ook nog 14). Maar ik ben er dus laatst achter gekomen dat ze pas 12 is:bloos: Wat nu? Kan dit, of echt niet? Ik weet het dus effe echt nie meer:confused: |
Hmm ik vind 12 en 15 een beetje op het randje, maar als zij duidelijk geen kind meer is maar een tiener, en jij vindt het prima om rustig aan te doen met seks enzo, dan kan het wel :Y
|
Nee, tussen je 12e en je 15e puber je heel veel dus ben jij veel volwassener dan zij.
|
Niet chill man, zit jij straks in de 4e, zit zij in de 1e of 2e.
|
Ik vind het best kunnen. Het is inderdaad een best leeftijdsverschil, maar als zij zich volwassen gedraagt en al wat verder is dan de gemiddelde twaalfjarige zie ik geen probleem? Het gemiddelde meisje is vaak geestelijk een aantal jaren verder dan de gemiddelde jongen. Dus als je ongeveer op hetzelfde niveau zit, lijkt het mij prima.
|
Citaat:
|
Ze is duidelijk geen kind meer, echt wel een tiener
Citaat:
|
Citaat:
@TS: Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was. Je merkt vanzelf wel hoe het loopt. |
Citaat:
|
Als het goed voelt, gewoon doen. Hou haar en je eigen grenzen in de gaten, dan is er niets aan de hand.
Wat betreft het puberen: volgens mij is daar geen peil op te trekken. Sommigen zijn volwassen voor hun leeftijd, anderen niet. Tja. Sommigen beginnen met 12 jaar, anderen pas met 16 jaar. |
Ik was 12 toen ik 'n jongen van 15 leuk begon te vinden.
Op m'n 15e vond ik 'm nog leuk. Denk dat het wel kan. :D (maar het hangt ook 'n beetje van het individue af en het karakter enzo, maar leeftijdtechnisch zou het kunnen) |
Als het voor jou goed voelt, waarom niet? Als zij er verder ook geen problemen mee heeft.
|
Njah, ik zou het niet aanraden. Ik ben zelf 19, en ik vind voor mezelf 16 jaar eigenlijk al iets te jong. Dat is hetzelfde leeftijdsverschil, en dat gaat pas minder belangrijk worden als beide personen al wat ouder zijn. (21 en 24 zal niemand naar omkijken)
|
Ik weet dat ik me op m'n twaalfde heel volwassen vond, daar denk ik nu toch ook iets anders over. Op zich is dat niet erg, het is niet zo dat je trouwplannen aan het maken bent, maar ik zou wel het initiatief wat betreft zoenen etc. bij haar laten.
|
Citaat:
Verder wat I C U zegt: "Als het goed voelt, gewoon doen. Hou haar en je eigen grenzen in de gaten, dan is er niets aan de hand." |
Ik zeg doen. :P
Ne kijk, ik snap niet dat mensen er soms zo'n probleem van maken. Maar toen ik 16 was vond ik een meisje van 12 leuk (nu inmiddels 13) en she knowed it. Ik had zelfs veel contact met haar moeder maar het maakt gewoon niet uit. Leeftijd speelt in echte liefde geen rol. :) Kijk als jij bijv. 19 bent en je vindt iemand van 10 leuk dan is het een ander verhaal, dan staat het erg raar ja. Maar zelf vind ik het nog wel kunnen. |
Citaat:
|
Ik zie echt totaal geen probleem in de leeftijd 12-15
|
Citaat:
|
Ik zie geen probleem in de leeftijd 12-15, en als ze rare dingen zeggen of denken: gewoon niet op reageren, je bent volwassen genoeg om zelf te weten wat goed is en wat niet!;)
|
Ik vind oudere jongens leuker ^^
dus is niet erg |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond oudere jongens ook spannender toentertijd. Nu nog steeds trouwens :o |
gewoon een poging doen, maar besef wel dat het ook mis kan lopen, zorg gewoon dat je eens wat meer met haar omgaat enzo en dat jullie vrienden worden en dat je eens bij haar thuis komt, dan zullen haar ouders en jou ouders er ook minder raar van opkijken als jullie daarna verkering krijgen, de ouders zijn meestal het grootste struikelblok voor veel mensen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |