![]() |
High/Stoned worden zonder wiet?
De titel is luid en duidelijk.
Kan je high of stoned worden van een andere plant? |
Met I-Doser schijn je het stonedheid effect en andere soorten drugseffecten te kunnen bereiken door het luisteren naar verschillende soorten tonen.
Ik heb het zelf nooit geprobeerd oid. en ik heb me er ook nooit echt in verdiept. |
Er zijn genoeg planten waar je door van de kaart kunt raken, maar vergelijkbaar met hasj/wiet eigenlijk niet. Voor zover ik weet dan.
Je hebt ook een aantal soorten zaden van planten die een vergelijkbaar effect geven met LSD, maar dan milder. LSA zaden zijn dit, en dan zijn de Baby Hwaiian Woodrose het beste (:o) Salvia is een plant die je kunt roken met een pijpje, een Salvia trip is vrij heavy maar duurt slechts enkele minuten en het werkt niet bij iedereen even goed. Loop anders eens een goede smartshop binnen, daar verkopen ze bergen van dat spul. |
eet een san pedro cactus
|
Waterpijpje?
Al is dat natuurlijk niet zo heel heftig... |
Citaat:
|
Nee, sure. Maar ik weet ook niet wat Gerrie wil. Een waterpijp geeft ook een relaxt gevoel, maar als dat niet genoeg is moet hij inderdaad aan de salvia ofzo. (al is dat ook weer een extreme)
Waarom eigenlijk geen wiet/hasj meer? |
Citaat:
Ik heb trouwens al een keer gehoort van Gedroogde Bananenschillen roken, maar dit werkt echt voor geen meter. Je zou misschien eens een keertje 1 nootmuskaatbol kunnen eten, maar dit is meer een tripmiddeltje. Verder is de kans van een badtrip bij het gebruik van nootmuskaat ongeveer 75% zeker, Wat typ ik toch ook mooi als ik nog een beetje aan het nagenieten ben van weed. |
Kattenkruid. Wel nog nooit gerookt, alleen als thee gezet. Geeft relaxed gevoel.
En alsem, maar dat is weer meer de triprichting op. Ook thee. |
|
Wrm wil je het eigenlijk weten? :p
|
hasj waarom zou je van een andere soort drug high willen worden?
mutant waar vind je alsem? |
Ik heb hem zelf gekweekt gehad (als plantje te koop in het grotere tuincentrum bij de kruiden) en ik heb het laatst in een kruidenwinkel gevonden in Maastricht op de markt. Destijds had Vlooi hem uit een of andere kruidenspaceshop in (waarwasdieeerstemeeting? Bij Henk Mul, was dat Den Haag?). Kattenkruid is een lastigere, dat ben ik nog niet tegengekomen, ik ga kijken of dat zelf te kweken valt, maar dan moet ik dat al bij mijn ouders thuis laten groeien.
En waarom van iets anders high worden: voor mij was er een hele eenvoudige reden, ik wilde niet dat er iets bij een controle in mijn urine zou gevonden worden in het ziekenhuis. Ik heb toch partijen salvia gerookt in die tijd :D. |
Citaat:
|
Zijn dat planten of is dat gedroogd?
|
iDoser is wel lol, een vriend van mij ging LSD luisteren; awesome effect.
|
Citaat:
Edit: Oké alles is toch niet helemaal in orde. Voel me enorm afwezig bij elke handeling die ik doe. Ik 'onderga' meer dan ik zelf 'uitvoer'. Ben draaierig en kan me moeilijk concentreren. |
Citaat:
|
Weet ik, dat was mijn goeie salvia die verspild werd :P. Die alsemthee was trouwens volgens Chaos wel relaxed (dacht ik), maar niet trippend, maar ik had niet gewacht tot de alsem in bloei stond, dus daar kan het aan gelegen hebben. Toen we het op de 1e meet hebben gedaan, heb ik niemand horen klagen over een kater. Ikzelf heb ook nog nooit iets gemerkt, maar je moet het natuurlijk niet laat in de nacht gaan doen, zodat je altijd nog genoeg slaap kunt halen.
|
heb gister ook ontdekt dat ik mezelf ook een beetje stoned kan 'denken'
gewoon als je in je eentje bent je focussen op je hetzelfde gedragen en denken als je stoned bent werkt geen wonderen, maar het werkt wel een beetje om in dezelfde mindset te komen |
Citaat:
|
Tegenwoordig wordt het hier een rage om aanstekergas te snuifen, voor een korte high.:S maar ik raad het je sterk af want het is voor alles in je lichaam vreselijk slecht.
|
Lijm,
Teminste, dit beweren ze in afrika? :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we vonden heel veel van die bussen in het bos, en de politie heeft een paar jongens gesnapt. Toen is er een brief bij ons op school rond gegaan. verder weet ik er weinig vanaf. en ik hoef ook niet meer te weten:| |
Citaat:
dat is salvia maat, die bananenschillen. salvia met wiet in een joint is trouwens ook aan te raden, helemaal van de kaart een half uur lang |
Citaat:
Dat zachte witte spul aan de binnenkant van een bananenschil zou je moeten kunnen drogen en roken inderdaad, heb wel gehoord dat je er heel veel van nodig hebt voor je er wat van merkt. Wat ik trouwens helemaal vergeten was: maanzaad! Dit geeft ongeveer hetzelfde effect als hasj/wiet, maar dan minder. Je hebt ook wel heel veel nodig, maar als je er thee van zet kun je flink doortanken natuurlijk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie heeft er ervaring met LSA? Ik heb net allerlei reports op internet opgezocht en ik zag echt de meest uiteenlopende ervaringen. Ik heb een aantal vragen:
1) Hoe neem je het in? Ik las dat je erg misselijk zou worden als je de zaadjes zo opeet? Thee dan maar? 2) Wat is de aanbevolen hoeveelheid? 3) Waar kun je dat spul krijgen, naast Azarius? 4) Wat zijn de risico's? |
probeer eens om van die draadjes die in een banaan zitten te laten drogen en dat in shek.
dan ga je waarschijnlijk bad;) |
Citaat:
|
Vrienden van me zeggen dat je muskaatnoot kan roken, niet meer dan een halve noot ( anders is het gevaarlijk ) raspen, safje van rollen met tabak en klaar. Ik heb het ook gedaan, het smaakte wel raar en het effect was ook niet zo hard.
Ook heb ik gehoort dat je krijt moet plat stampen, in een lepeltje houden, verwarmen met aansteker aan de onderkant, en dan opeten. Maar dat weet ik niet zeker of het werkt :p |
dacht dat je nootmuskaat gewoon moest eten om er high van te worden...
|
|
Space cake?!
|
Citaat:
Ik heb net I doser gedownload :P ben benieuwd xD (hij staat op alcohol) |
Citaat:
Dus dan eet je gwn krijt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Salvia is redelijk een kopie...maar veel korter en wat heftiger.
Siernetel al iets over gelezen? Ik zou het bij wiet en hash houden. Veiliger kun je toch niet gaan. En dan nog is enige terughoudendheid geboden. (eerste keren) |
Citaat:
|
Wat een slechte 'tip' ook, als je geen wiet wilt, doe dan maar salvia? :confused: Is echt heel wat anders.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Salvia is anders een prima wietvervanger hoor, gewoon lekker tijdens je lunchpauze doen en dan 30 min. later heerlijk nuchter verder aan de slag. Een aanrader!
|
30 minuten? Bij mij duurt een gemiddelde salviatrip maar 5 minuten. 10 minuten op zijn hoogst. Maar idd, even gewoon volledig van de wereld zijn en daarna weer broodnuchter, prettig spul.
Maar misschien gebruik je een hogere dosering? Ik hou het meestal op 5x of 10x. Hoger ben ik nog niet gegaan omdat de prijs ook navenant is. |
Mijn post was wel een beetje flauw bedoeld hoor, natuurlijk is het geen wietvervanger.
Dertig minuten klinkt voor mij wel als een redelijk gemiddelde. Natuurlijk zijn die eerte 5-10 min. wel stukken intenser dan alles daarna, maar uitgewerkt kan ik het totaal niet noemen. Ik heb verder niet echt het idee dat de sterkte van het extract een rol speelt, zolang je maar genoeg binnenkrijgt in een erg korte tijd. |
dxm.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |