![]() |
Strijd van de talen 'Carly...
Carly krieppel
one very strange people No house - Im bush wohnt Ihr raar maar waar she was een lekker dier Zij shuffels - down de road Groceries Bisschen groente Bisschen Brood Carly krieppel - head down lang black coat In de bush outta stad maakte klaar - Carly krieppel Im pan Een gebraden rad |
Wass dann mit de groente?
wass dann mit de brood? Next time - lieve lezer Carly krieppel Nog lange nicht dood... (wordt vervolgt) [Dit bericht is aangepast door Aeneas (10-10-2001).] |
'k vind wel grappig, ergens wel goed ook, maar kweenei...kweenie wat ik er van vind, ben d'r nog niet helemaal uit... Tis iig apart, dat zeker. En tis ook zeker niet slecht oid. Maar wel apart dus. http://forum.scholieren.com/wink.gif
|
het is meer grap dan serieus, maar er zit uiterraard wel een onderlaag in die men, naar zijn eigen vermogen, eruit kan halen
bedankt voor je reactie, dit is voor het eerst dat ik hier kom, Ik dicht al een aantal jaar en dit is wel een toffe ontdekking |
Hihi dit is leuk
|
Ik kan er niet echt een touw aan vastknopen, maar ik vind het wel heel leuk en ook origineel! Het loopt ook lekker, trouwens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |