![]() |
Een vraagje
blabla
|
Als je het al zo lang hebt, denk ik eerder dat je parelketting hebt
http://www.sexwoordenboek.nl/parelketting.html Lijkt het erop? Dat zijn goedaardige bultjes die niet besmettelijk zijn of wat dan ook. Overigens horen topics over ziektes op L&G, dus daar verplaats ik dit topic naartoe. |
blabla
|
Foto's van geslachtsdelen mogen inderdaad niet op het forum.
|
Maak een tekening ? :D
|
Een close-up dan, waarbij je geslachtsdeel zelf niet te zien is, alleen het "ding"
|
blabla
|
Waarom ga je niet naar dokter hiermee? Toch niet omdat je je schaamt.
Ik zou me namelijk kapot schamen als ik foto's zou nemen van mijn geslachtsdelen, om vervolgens het forum erop te trakteren. Het spijt me te moeten zeggen maar: gadverdamme. Haal die foto's AJB weg. Hier heb je huisartsen voor, die heel professioneel jou kunnen uitleggen wat je hebt. |
OMG alleen het dingetje op je lul zei ik, en nee hoor hij plaatst ook nog eens even een stuk eikel er bij *kots*.
|
Goed dat de foto's weer weg zijn, daar was duidelijk te veel op te zien.
het ziet overigens uit als iets dat onder de huid zit, dus het zouden nog best atheroomcystes kunnen zijn, dat zijn onderhuidse ophopingen van talg en ander vettig spul. Kan geen kwaad, en als je het heel vervelend vindt kun je ze weg laten halen. verder is de topic zonder leesbare posts niet meer zo nuttig, dus gaat er een slotje op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |