Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   23 & 35 kan dit? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1807022)

Roy23 25-06-2010 13:23

23 & 35 kan dit?

Ik ben behoorlijk verliefd op een vrouw van 35, heeft 2 kinderen is gescheiden.
Heb heel weinig contact, maar als ik haar zie ben ik helemaal verkocht!

gewoon verliefd, denk continu aan haar en zie niemand anders meer staan.

maar wat denken jullie? kan dit? is het niet raar?:confused:

ps. ze vind mij leuk, maar weet niet 100% zeker of ze mij ook ziet als meer dan 'n vriend..

Sarah 25-06-2010 13:24

Ach, ik vind het wel raar :p maar het kan prima. Jullie zijn allebei oud genoeg om daar zelf over te beslissen.

Andijvie 25-06-2010 13:30

Idd, jullie zijn allebei volwassen, dus jullie kunnen zelf prima bedenken of het 'kan' of niet.

Volk 25-06-2010 17:09

Ik zou beginnen met meer contact hebben om te kijken of ze echt zo geweldig is als je denkt. Maar op zich, met die leeftijden kan het prima. Je zult wel rekening moeten houden met de kinderen als je echt een relatie met haar aan wilt gaan. Die horen toch bij haar en je moet haar eigenlijk niet zonder willen.

Scoot 25-06-2010 18:50

Ze heeft kinderen, en heeft zodoende behoefte aan stabiliteit en volwassenheid. Als jij je denkt dat je haar dat kunt bieden zie ik geen probleem.

Mephisto 25-06-2010 19:53

Kan prima, moet je je alleen wel even aanmelden bij de milfhunters facebook club.

f3r 25-06-2010 22:57

Alles kan, ik heb wel vreemdere dingen gezien

ik_eet_egels 25-06-2010 23:14

Doe gewoon waar je zin in hebt, als het later niks wordt zie je dat dan wel weer.

Scoot 26-06-2010 00:25

Citaat:

ik_eet_egels schreef: (Bericht 30618032)
Doe gewoon waar je zin in hebt, als het later niks wordt zie je dat dan wel weer.

Dat is wel heel impulsief en opportunistisch. :') Het gaat hier vooral ook om de kinderen, me dunkt. Die zitten er ook niet op te wachten om de 3 weken een andere stiefpapa te hebben.

Mephisto 26-06-2010 00:48

Citaat:

Scoot schreef: (Bericht 30618327)
Dat is wel heel impulsief en opportunistisch. :') Het gaat hier vooral ook om de kinderen, me dunkt. Die zitten er ook niet op te wachten om de 3 weken een andere stiefpapa te hebben.

dat is de verantwoordelijkheid van de moeder; en je hoeft ook niet meteen bij de kids te gaan zitten alsof je de nieuwe vader des huizes bent.

Andijvie 26-06-2010 09:57

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 30618415)
dat is de verantwoordelijkheid van de moeder; en je hoeft ook niet meteen bij de kids te gaan zitten alsof je de nieuwe vader des huizes bent.

Precies, je kan in het begin best afspreken buiten de kinderen om (wanneer die naar school gaan/bij hun vader zijn ofzo), en als het dan een tijd goed gaat, de kinderen ontmoeten en kijken hoe dat gaat.

Scoot 26-06-2010 11:26

Alsof kinderen er niets van merken als hun moeder in de rondte date... Zoals ik al zei, kinderen hebben behoefte aan stabiliteit, en 'doe gewoon waar je zin in hebt' past daar niet bij.

liquidRain 26-06-2010 19:07

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 30617210)
Kan prima, moet je je alleen wel even aanmelden bij de milfhunters facebook club.

Rofl _O_

SiemdeCyper 26-06-2010 23:24

Citaat:

Scoot schreef: (Bericht 30618927)
Alsof kinderen er niets van merken als hun moeder in de rondte date... Zoals ik al zei, kinderen hebben behoefte aan stabiliteit, en 'doe gewoon waar je zin in hebt' past daar niet bij.

agree, maar het is inderdaad ook heel erg de verantwoordelijkheid van de moeder.

Maar ik vraag me af of die TS zin heeft in 2 kleine koters. Je hebt nog een heel leven voor je! Later sla je je misschien voor je hoofd dat je je jeugd hebt opgegeven voor een vrouw met kinderen.

ik_eet_egels 27-06-2010 10:27

Citaat:

Scoot schreef: (Bericht 30618927)

Als hij die moeder gewoon uitvraagt op een date, en als het klikt gaan ze daarna gewoon nog een aantal keer wat drinken voordat hij ook maar in de buurt van die kinderen komt. Hebben die koters dat niet eens door.
Mochten ze het wel door hebben, dan valt inderdaad een stabiele basis onder hun weg en heeft de kindertelefoon weer wat nieuwe zieltjes.

BabyBam 28-06-2010 11:03

Ik zie geen probleem,
Mijn vriend is 41 en ik ben 21 en we zijn erg gelukkig*O*
Mensen die het niet leuk vinden heb ik sorry dat ik het zo zeg SCHIJT aan.

Dus ik zou zeggen ga ervoor!
Liefs

Volk 28-06-2010 11:50

Citaat:

BabyBam schreef: (Bericht 30624327)
Ik zie geen probleem,

Liefs

Heeft jouw vriend ook jonge kinderen?

BabyBam 28-06-2010 11:59

Ja mijn vriend heeft een dochter van 17 en een zoontje van 9 maar die hebben geen problemen met mij ik kan erg goed met zo opschieten, was dat niet het geval dan zou ik de relatie opgeven natuurlijk, De kinderen zijn nummer 1.

Scoot 28-06-2010 12:19

Citaat:

BabyBam schreef: (Bericht 30624499)
Ja mijn vriend heeft een dochter van 17 en een zoontje van 9 maar die hebben geen problemen met mij ik kan erg goed met zo opschieten, was dat niet het geval dan zou ik de relatie opgeven natuurlijk, De kinderen zijn nummer 1.

Ja, ik snap het. Dat meisje van 17 is net een zusje voor je!

(n)

BabyBam 28-06-2010 12:36

Citaat:

Scoot schreef: (Bericht 30624578)
Ja, ik snap het. Dat meisje van 17 is net een zusje voor je!

(n)

Wat is het probleem??
1) Kinderen zijn erg gelukkig.
2) Vriend gelukkig.
3) Ik ben meerdejarig en heel gelukkig.
4) Omgeving heeft en totaal geen problemen mee.

Sommige mensen geven van die domme reacties en ze weten niet eens waar ze het over hebben.
Pak op je eigen drama en tas vol problemen en open je mond als je weet waar je het over hebt.
Word hier een beetje moe van.

Als de kinderen hier zich niet goed onder zouden voelen was het een ander verhaal.
En owja laten we deze dan ook even afschieten ook gaan mijn vriend en ik trouwen en voor een kindje van ons samen.

Je mag me wel feliciteren hoor :D

linido12 28-06-2010 12:46

Vraag dr msn & telefoon nr. miss ;) als je die
nog niet hebt.
En leeftijd, maakt nix uit, mijn ouders schelen
ook 16 jaar ..'t gaat erom hoe je bent (a) ;)

Mephisto 28-06-2010 13:45

Citaat:

linido12 schreef: (Bericht 30624672)
Vraag dr msn & telefoon nr. miss ;) als je die
nog niet hebt.

:D

schattig.

Scoot 28-06-2010 14:39

Citaat:

BabyBam schreef: (Bericht 30624643)
Wat is het probleem??
1) Kinderen zijn erg gelukkig.
2) Vriend gelukkig.
3) Ik ben meerdejarig en heel gelukkig.
4) Omgeving heeft en totaal geen problemen mee.

Sommige mensen geven van die domme reacties en ze weten niet eens waar ze het over hebben.
Pak op je eigen drama en tas vol problemen en open je mond als je weet waar je het over hebt.
Word hier een beetje moe van.

Als de kinderen hier zich niet goed onder zouden voelen was het een ander verhaal.
En owja laten we deze dan ook even afschieten ook gaan mijn vriend en ik trouwen en voor een kindje van ons samen.

Je mag me wel feliciteren hoor :D

Gefeliciteerd hoor. :D

Het lijkt me alleen heel raar dat je tegen iemand die een doodnormale vriendin van je zou kunnen zijn kunt zeggen "hey, ik ga met je papa trouwen. Ik ben je nieuwe mama." Ik snap best dat je dat vaker hoort én er moe van wordt, maar voor mij zou het leeftijdsverschil met zo'n oude dochter pijnlijk duidelijk worden. Een beetje als Monica en Richard in Friends, dat Monica later ook nog op date gaat met Richard's zoon (voor de [i]Friends/i] kenners onder ons :D )
Maar ik ben jou niet, dus ehh... You go girl! *O*

BabyBam 28-06-2010 14:45

Citaat:

Scoot schreef: (Bericht 30625001)
Gefeliciteerd hoor. :D

Het lijkt me alleen heel raar dat je tegen iemand die een doodnormale vriendin van je zou kunnen zijn kunt zeggen "hey, ik ga met je papa trouwen. Ik ben je nieuwe mama." Ik snap best dat je dat vaker hoort én er moe van wordt, maar voor mij zou het leeftijdsverschil met zo'n oude dochter pijnlijk duidelijk worden. Een beetje als Monica en Richard in Friends, dat Monica later ook nog op date gaat met Richard's zoon (voor de [i]Friends/i] kenners onder ons :D )
Maar ik ben jou niet, dus ehh... You go girl! *O*

Ik snap jou reactie ook wel , Maar als je een gezonder relatie aangaat dat de kinderen niet schaat dan is er geen probleem, Ook ben ik hun nieuwe mama niet, ze hebben hun eigen moeder,, Ik ga me niet als mama gedragen tegen over hun, Dat zou ik ook niet terecht vinden en het vooral ook niet willen.
Als ze me nodig hebben zal ik er zijn en dat weten ze maar mama,, nee dat ben ben ik niet, Of tewel nog niet:bloos::D

Warsocket 01-07-2010 17:17

nadat ik de puberale reactie van mij had onderdrukt om MILF MILF MILF te roepen en daarmee mij punt te maken adviseer ik dit:

Wat maakt het uit dat ze wat ouder is?
OUdere vrouwen kunnen best mooi / leuk zijn, de kids zou ik persoonlijk wat minder vinden dan wordt je gelijk gebombardeerd tot pappa, maar verder als het jouw niet deert ga ervoor

Armoed 02-07-2010 03:10

Citaat:

BabyBam schreef: (Bericht 30624327)
Ik zie geen probleem,

Liefs

Een beetje off-topic maar: waar ontmoeten jullie elkaar dan? Gewoon in de kroeg of op internet of bij een sportclub of wat?

Of denk ik nu heel raar en heeft het leeftijdsverschil niet zo veel invloed op de manieren waarop je iemand kan ontmoeten?

BabyBam 04-07-2010 13:17

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 30637485)
Een beetje off-topic maar: waar ontmoeten jullie elkaar dan? Gewoon in de kroeg of op internet of bij een sportclub of wat?

Of denk ik nu heel raar en heeft het leeftijdsverschil niet zo veel invloed op de manieren waarop je iemand kan ontmoeten?

Ik heb hem ontmoet ik de club in engeland waar ik op vakantie was, Toen ik hem zag dacht ik op het eerste gezicht dat hij rond de 30/35 was bleek dus achteraf niet zo te zijn:bloos:

cenerentola 06-07-2010 00:57

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 30618415)

Dat is wel heel erg kort door de bocht. Kinderen horen altijd op de eerste plaats te komen, ook al zijn ze van een ander. Als je betrokken raakt bij de kinderen van een ander, dan moet je de verantwoordelijkheid delen en dan ben je ook verantwoordelijk voor het gedrag van de moeder. Als je nu al twijfelt, dan zal ik maar nog eens goed nadenken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.