| Andijvie |
25-06-2010 17:08 |
Citaat:
Infidel schreef:
(Bericht 30616479)
Bij een blindedarmontsteking is het kenmerkend dat het niet zozeer pijn doet als je op de zijkant van de buik drukt, maar pas wanneer je weer loslaat.
Wat jij hebt, klinkt eigenlijk een beetje als darmkrampen. Ga anders even naar de huisarts.
|
Mijn ervaring is dat het drukken op de buik ook pijnlijk is (heel pijnlijk, ik viel bijna flauw :o ), maar 't loslaten is nog pijnlijker (toen kermde ik echt heel hard ;) ). En verder doet 't zonder drukken/loslaten ook echt veeeel pijn. Dat hoort volgens mij wel echt bij een blindedarmontsteking; vreselijke buikpijn, en dan vooral rechtsonder in je buik/zij (maar locatie kan ook verschillen; bij mij begon het links, verplaatste het naar rond m'n navel en toen naar rechtsonder).
Rachelll; wat jij hebt, kan volgens mij echt vanalles zijn. Ben je vooral misselijk of heb je ook het idee dat je naar de wc moet? Diarree of juist niet? En heb je dat vaak of alleen nu? Misschien heb je dan iets verkeerds gegeten? Bijvoorbeeld iets heel vettigs, daar kan je je best beroerd van voelen. Of misschien heb je niet genoeg gegeten, ook dat kan een heel misselijk gevoel geven.
|