![]() |
Wat een saai aquarium #1023
Zo :P.
|
Ik ben heel blij met m'n nieuwe shirtje *O*
|
Met strepen? /flauw
|
:p
Nee met allemaal kleine witte bloemetjes. Bloemetjesprints ftw! |
|
Ik heb een nieuwe beha, dat vind ik ook wel leuk. En een doucheveger, zo'n grote wisser. :cool:
|
Sarah, Moz naamzoek: ik wil juist graag de witte want die heb ik nog niet :bloos:
|
Citaat:
|
Bloemetjesprints (y). Ik heb vandaag een aquariumpje gekocht (zie vorig WSZ) en een teddybeer voor mijn zwangere dinnie want ik kon het niet laten nóg een cadeautje te kopen :O. Nu heb ik er een stuk of 12.
|
Een stuk of 12 zwangere dinnies?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
elmer heeft 56 muggenbeten op zijn benen :eek:
|
Citaat:
|
Dan zou ik over twee jaar ook al zwanger moeten zijn. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeetje volgend jaar al! Ik wil best een baby, maar niet nu. ;)
|
Ik wil best een nu, maar geen baby.
|
Volgens mij flipt Pip ook als ze toch zwanger blijkt. :p
|
Kwestie van een abortusje. (Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb nog steeds honger na een bak noodles, ben ik nu zwanger?
|
ja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam er vandaag achter dat onze buurvrouw een tegel heeft in de 'Walk of fame' in Tilburg. Een rij tegels voor belangrijke Tilburgers. Naast Guus Meeuwis en 'Wesley' (OMG :facepalm: ) dus ook mensen die wat minder bekend zijn maar die bijvoorbeeld heel veel goede dingen hebben gedaan voor de stad. Echt supergrappig. Zag haar naam ineens in één van de tegels staan. Even op internet gezocht; blijkt dat ze ook de Solidariteitsprijs van GL Tilburg gehad heeft, en benoemd is tot Vrijwilliger van de Eeuw en nog veel meer *O*
Ik wist dat ik een lieve buurvrouw had, maar dit wist ik dus allemaal niet :o |
Citaat:
|
Godsamme, Wesley. :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zus, ik hoorde net van m'n oude buurjongen die even kwam buurten, dat zijn kat ook 2 weken weg was, maar dat ie daarna gewoon terugkwam. Wel met kale plekken, bloed en een gebroken poot, maar dat is nog altijd beter dan dood, denk ik zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik droomde dat ik hem in de krant zag :( bij het stukje waar asieldieren worden aangeboden, en toen ging ik hem halen zonder het je te vertellen en toen wist ik niet zeker of het hem was :( |
Citaat:
|
Het gaat goed met Morgan *O*
|
Citaat:
lief van je ja! |
Gvd, campingliedjes over vuvuzela's op Ned 1 :|
|
Citaat:
aahw. |
Citaat:
|
godver waarom heb ik ook geen geduld, ik dacht dat de verf droog was, maar toen ik de plank erin schoof was dat niet zo en nu is er een stuk verneukt :mad:
|
22 juni 2010 Kat kater
ZWART-WIT, 4 jaar, gecastreerd, witte bles,snoet,witt sokjes acter,snorharen en witte plukjes in oren. Oh, hij is 6 :( |
Citaat:
Het Y-chromosoom hoeft overigens niet hetzelfde te zijn (is het waarschijnlijk niet). |
Tenzij jullie een verschillende vader hebben is het op wat eventuele spontane mutaties na toch echt hetzelfde hoor :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |