![]() |
[De Kantine] WSZ - Archief.
Het idee kwam voorbij op Admin. Aangezien er veel slotjes van de WSZ op DK rondslingeren, kwam het idee van een openbaar subforum waarin de DK WSZ topics komen met een slotje. Zodat DK wat overzichterlijker blijft. Een beetje het idee als bij Vraag en Aanbod en dan het WSZ archief als 'Kamerverhuur.'
Persoonlijk hoeft het van mij niet en vind ik een subforum bij DK alleen maar lelijk en niet zo nuttig. Wat vinden jullie? |
Lijkt me vrij overbodig, maar ik heb er verder geen bezwaar tegen ofzo. Wie heeft er dan last van die topics met slotjes?
|
Een subforum dat alleen maar als archief dient vind ik ook nogal onzin en lelijk staan. Die slotjes zakken toch snel genoeg naar benee.
|
Prima :)
|
Het lijkt me niet echt nodig. Ze zakken snel genoeg naar beneden.
|
Citaat:
|
Ik vind slotjes lelijk, maar een subforum met slotjes is nu ook een beetje vreemd.
|
Ik vind het ook nergens voor nodig, topics zakken snel genoeg op DK.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan er iets gebeuren dat je onderaan de pagina gewoon een soort kader maakt met de laatste drie slotjes, en de rest automatisch naar de andere pagina? Ik vind het lelijk, een heel subforumoverzicht met keiveel slotjes. |
Citaat:
Maar mag geen links posten anders krijg ik weer geszeik over reclame maken :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me overbodig maar heb er geen bezwaar tegen. Ik zou liever hebben dat de topics met slotjes automatisch onderaan kwamen of zo want er zijn inderdaad wel veel topics met slotjes.
|
Voor de technische dingen moeten we bij M@rco zijn. M@rco naamzoek, is zo iets te realiseren?
Anders blijft het wat mij betreft gewoon zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor een apart subforum voel ik ook niets, geeft alleen maar meer onnodig werk en een subforum vol met slotjes is ook niet mooi. Citaat:
|
Lijkt me een leuke technische uitdaging :P
Ik vraag me alleen af wat voor probleem er nu is, dat dit idee zou moeten oplossen, naast dat het misschien iets eleganter staat. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |