![]() |
harry potter en de orde van de feniks
hoii:)
ik speel het spel harry potter en de orde van de fenix op de nintendo wii en ik zit vast.:( Ik zoek nu de laatste 2 SVP leden en dat zijn dean thomas en hannah abbadeal. voor dean moet ik pratende gargeals vinden, ik heb ze haast allemaal gevonden op 1 na Echt, ik zoek me er suf naar maar ik kan hem echt niet vinden.:confused: Voor Hannah moet ik iets met Hw doen en professor banning, bij professor banning moet ik alleen maar toveren maar kan ik nx voor die Hannah doen. :n:'( PLEASE, kben zo'n beetje ten einde raad, :confused: kben al weken bezig met dit struikel blok:confused: PS: mijn spel is engels, daarom staan er engelse woorden in Laat alsjeblieft een bericht achter als je weet hoe ik verder moet.:eek: Xx Annekiejj |
|
Citaat:
Ik heb deel 5:( wel bedankt voor de tip! |
Als je ten einde raad bent met dit soort spellen kan je het beste even googelen voor een "Harry Potter 5 walkthrough"
Daar staat precies wat je moet doen. Doe hem daarna weer weg, verder verpest het het spel namelijk. http://uk.faqs.ign.com/articles/809/809742p1.html |
IGN en gamefaqs hebben de beste walkthroughs; er staan altijd meerdere op maar de ene is beter dan de andere.
|
Je kan het ook altijd op YouTube vinden:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |