![]() |
Computer verwijdert alles
Hoi ik heb een probleem want alles wat ik download verwijdert mijn computer weer als ik hem weer opnieuw opstart.
niet echt alles Internet , Skype , Virusscanner etc. houd hij wel maar Msn , spelletjes niet kan iemand mij helpen want ik vind het echt vervelend:( alvast bedankt. |
Klik je bij het downloaden op openen of op opslaan (en dan ergens bij mijn documenten of bureaublad)?
Want als je alleen op openen klikt dan slaat de browser het op een tijdelijke plek op en dat wordt af en toe gewist. |
Citaat:
maar dat is het probleem denk ik niet want echt bijna alles is verwijderd: foto's , Achtergrond foto , Spelletjes etc. behalve skype internet wat ik al zei :) |
Hoelang doet het probleem zich al voor?
Ga dan ook eens kijken, heb ik een toen programma geinstalleerd? Heb ik iets gedownload? ...? |
Geeft die aan dat je windows niet legaal is? Tenminste als hij dat bij mij aangeeft is er ook de achtergrond etc weg.
Welke virusscanner heb je? Misschien is die veel te streng en ziet die alles als virus en verwijdert hij het automatisch.. |
misschien en virus dat bepaalde bestanden verwijdert.
|
Als ik mijn computer opstart komt er een pop up dat zegt dat ik met een tijdelijk profiel ben ingelogd.
ik denk niet dat het mijn Virusscanner is want meerdere mensen hebben dit probleem. Het kan een virus zijn ,Maar mijn virusscanner geeft aan dat ik geen virus heb. |
hmmz dat tijdelijk profiel zal het wel zijn, wist niet eens dat dat bestond :P
maarja kan je niet gewoon een nieuw account aanmaken? |
Citaat:
Kan denk ik wel , maar dan ben ik alles kwijt. |
als je een nieuw account aanmaakt kun je toch alles kopieren van de 1 naar de ander? de geinstalleerde programma's blijven er dan ook gewoon opstaan
|
Je hebt de oorzaak gevonden!(y)
Als je een nieuw account aanmaakt is het wel handig dat je je administrator maakt, dan kan je overal bij. Als je geen administrator bent heb je waarschijnlijk geen toegang tot je oude account. De bestanden staan ergens bij C:\Documents & Settings\usernaam oude account\Mijn Documenten De programma's staan bij C:\Program Files\ en je hoeft daarvan alleen maar snelkoppelingen te maken. |
idd, geen dinges uit program files veranderen, alleen snellkoppelingen maken.
|
Ik ga het nu even Proberen.
|
Het is gelukt allemaal heel erg bedankt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sla het anders op op een usb stick, dan kan je computer dat volgens mij niet verwijderen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |