![]() |
Help weet niet wat ik moet doen
hallo
ik zit hier met een probleem. ik was dus laatst op een slaap feestje en zag daar een meisje die ik wel leuk vond. ik ging dus met haar praten en ze vond me heel aardig enzo. we maakten dan soms ook expres van die korte aanrakingen en oog contact. en toen we eenmaal in onze lucht bedden en zo gingen liggen vroeg ze aan mij of ik voor de gezelligheid naast haar kwam liggen. later lag ik dus bij haar niet meer voor de "vriendelijke gezelligheid", we lagen knuffelend te slapen. en de volgende dag is ze opeens helemaal terug houdend ,maar we maakte nog wel veel oog contact. alsof ze dacht dat ze verkeerde keuze had gemaakt. een dag later kreeg ik van mijn vriend die daar was te horen dat ze dit zei: ik vind hem heel lief en super aardig maar nee. dit is de eerste keer dat ik zo erg verliefd ben. ik wil haar echt zo graag "terug".en niet haar "goeie vriend" worden. ik kwam er ook nog achter dat ze een van mijn andere vrienden leuk vond kunnen jullie mij wat tips geven? |
Had ze Miss gedroken die nacht dan? Als ze opeens zo terug trekkend is :/
|
Citaat:
|
Waarom vraag je 't niet aan haar? Hoe ze over die nacht denkt en of ze mss nog 'n keertje iets leuks met je wil gaan doen ;). Dan weet je gelijk precies waar je aan toe bent.
|
Het zou kunnen dat zij het nog wel zag als knuffellige gezelligheid en dat ze is geschrokken omdat ze door heeft dat jij denkt dat het meer dan alleen dat was. Op haar leeftijd zou dat namelijk niet zo gek zijn.
|
Misschien durft ze er niet vooruit te komen en ontkent ze geruchten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien ben je iets te snel geweest.
Niet dat ik er veel van ken want ik heb zelf nog geen relatie gehad dus...:) |
Citaat:
|
Ja sorry, slecht gelezen van mij, bedankt voor de correctie;)
|
Meisjes kunnen soms (lees vaak) impulsief zijn. Dan lijkt het op dat moment superspannend en leuk, maar zodra ze wakker worden zijn ze geschrokken van wat ze nu eigenlijk gedaan hebben. Misschien heeft ze niet eens een oog dichtgedaan. Vervolgens nemen ze zo weer afstand. Dat zegt dat ze het op dat specifieke moment heel leuk leek. Achteraf misschien niet wat ze er van verwacht had of het voelde niet zoals ze had gehoopt.
Hoe deed ze de volgende ochtend, toen jullie net wakker waren? |
Mischien lullig om te zeggen, maar mischien vond ze je leuk in de nacht en toen ze je in de ochtend zag tegenvallen? Heb ik weleens gehad bij een jongen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou denk ik (ben bijna even oud) ook wel mee gemaakt kunnen hebben typisch iets voor mij
dan op een avond heb ik een jongen die ik wel leuk vind beetje slijmen ensow en dan de volgende dag er eigenlijk niks meer mee te maken willen hebben en dat ik het dan aleen beetje voor de fun deed miss is dit bij haar ook het geval maar ik denk dat je haar gewn moet vragen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |