![]() |
Ik word helemaal lauw
Gisteren was ik uitgegaan sinds tijden weer. Ik vond het zo leuk en kreeg daar ook veel aandacht van jongens. Ik kwam na lange tijd een goede vriend tegen.
Hij was helemaal verbaasd en vond dat ik veranderd was. Hij zei dat ie een relatie met me wil en dat ie me altijd al leuk vond en dat ie voor altijd samen met me wil zijn. Ik heb tegen hem gezegd dat ik heel aardig, grappig en als een beste vriend zie. Volgens mij nam hij het wel goed op. Ik was daar overigens ook met een andere vriend die mij ook ziet zitten. :rolleyes: Ik heb die goede vriend eerlijk verteld dat ik iemand leuk vind. Hij bleek hem te kennen en zei dat ik het kan proberen maar dat het volgens hem niet zal lukken. Ik vroeg waarom en hij zei omdat die jongen gewild is en al iemand heeft. Hij zag hem 2 maanden terug ofzo en hij had iemand. Die goeie vriend bood aan dat ie zijn nummer voor me kan regelen maar ik heb nee gezegd. Nou weet ik niet hoe ik met de situatie moet dealen. Ik vind die jongen echt onwijs leuk. |
Nooit luisteren naar de jongen die je net subtiel hebt afgewezen als het gaat over een crush van jouw kant. Er bestaat zoiets als jaloezie.
|
Ik ken die goeie vriend al 4 jaar lang. Toen ik hem vertelde dat ik diegene leuk vond, keek hij ook zo van: Eeehm ja..
Hij zei dat er een paar meiden zijn die hem ook leuk vinden, |
lauw?
|
Ja die jongen die ik leuk vind is zó lekker. :$ Ik hoef niet eens perse een relatie met m, gewoon rommelen.
|
Eerder heet dan.
|
Ja hij is zo sexy. :$
|
Lauw staat daar idd een beetje apart. Anyway, die vriend die jou ook leuk vindt is niet echt objectief. De jongen die jij leuk vindt kan je dat beter zelf vertellen, lijkt me.
|
Wat betekent lauw dan precies?
Als in warm ofzo? :p Ik zou inderdaad wel oppassen met die vriend, die kan best jaloers zijn, ook al ken je hem al zo lang. En dat is n normale reactie natuurlijk. Als je die ene jongen zo leuk vind kan je het toch altijd proberen. Als hij ook geen vaste relatie heeft, waarom niet. Of laat je je dan tegenhouden door de mening van je vriend? |
normaal gesproken zou je lauw gebruiken in zinnen als; check dat, dat is lauw, dat is te gek, dat is gaaf.
|
Citaat:
En ik begrijp niet echt dat het een heel goede vriend is, als je hem al lang niet hebt gezien en hij dus vindt dat je veranderd bent. Maar dat even terzijde. Verder gewoon sms-en.. hoppa |
Lauw als in. Ik word helemaal geak! :P Die jongen is zoo seksueel aantrekkelijk als ik weet niet wat. Ik hoef niet eens perse een relatie met hem. Ik wil met hem rommelen. Maar ik zal hem sowieso wel een keer tegenkomen. Die jongen heeft ook hyves, facebook enzo.
|
Ja zo blijf ik bezig...
geak? |
Gek, natuurlijk.
|
;)
Maar ffs, hoe oud ben jij? Iig, als je dat tegen die jongen zegt, wil ie vast een keer met je rollebollen (afhankelijk van of je er zelf goed uitziet natuurlijk), de meeste jongens doen daar niet zo moeilijk over. Tenzij hij dus trouw aan zijn vriendin is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |