![]() |
laat maar
laat maar weet al wat ik moet doen.
|
Je bent 13.. En dan wil je sex? Met een jongen waarje niet eens mee hebt
en tip vraag hem gewoon als die jou ook echt leuk vind als die nee zegt ja dan is het gewoon jammer ;) |
13 en 17... een nogal ongezond leeftijdsverschil naar mijn mening.
|
Waarom wil je seks met hem?
|
sorry hoor maar ik ben zelf 17 en ik moet er niet aan denken om iets met een meisje van 13 te hebben :)
maarja wie weet! misschien hij wel he |
Seks > L&R.
|
Als er al iets gebeurt, probeer dan eerst een een relatie op te bouwen ipv meteen met hem in bed te duiken.
Ik betwijfel dat je altijd bij de jongen gaat blijven die je ontmaagd, maar er enigzins een band mee hebben lijkt me wel verstandig voor je herinneringen. |
Citaat:
|
De kans dat hij je leuk vindt is niet zo heel groot gezien het leeftijdsverschil. Je kunt best een keer met 'm afspreken, maar pas in godsnaam op met gelijk seks hebben enzo. Doe wat dat betreft rustig aan, het zou nogal lullig zijn als het voor hem allemaal een grap is en voor jou dus duidelijk niet.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
en als ik jou was zou ik niet zeggen dat je 13 bent en seks wilt, en zeker niet met je foto erbij!
Er zijn ranzige mensen op het internet. |
Tsja. beetje jammer als je om advies vraagt en dan niet meer reageert. Ik kan je afraden om met zo'n groot leeftijdsverschil seks te hebben met iemand die ouder dan jij is en misschien wel meer ervaren is. Maar ook als dat niet het geval is kan hij makkelijk misbruik van je maken, doordat hij weet dat je verliefd op hem bent. Als hij niet aangeeft ook op jou te zijn maar wel met je af wil spreken, (misschien voor de seks dus) dan is het een slecht plan om al zo hard van stapel te lopen. Als je 13 bent ben je meestal nog niet klaar voor seks, en zeker niet met iemand die je niet zo goed kent of die je vriendje niet is. Je moet het niet zomaar met iedereen willen doen, dat kan altijd nog als je in de 20 bent en meer ervaring hebt en one night stands wil. Dan ben je in elk geval een stuk volwassener, verstandiger en beter in staat je grenzen te trekken. Omdat jij gek op hem bent zou je waarschijnlijk meer voor hem willen doen dan waar je je zelf goed bij voelt.
|
Citaat:
En in ieder geval blijft het een slecht plan om het bed in te duiken met iemand waar jij verliefd op bent als je niet weet wat diegene voor bedoelingen met jou heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
en dan is het meisje natuurlijk de jongste... |
Ik vind dat het meer gaat om het feit dat ze seks met iemand wil hebben "om dan verkering met hem te krijgen" dan het leeftijdsverschil.
Ik ben ook 13, maar zo denk ik dus niet hihi :D *schouderklopje aan zelf* |
Citaat:
|
ik moet er niet aan denken om het met een meisje van 13 te doen.
ik wel maar ik ben dan ook 14 hè? :P |
Citaat:
|
Nutteloos geworden ivm veranderde openingspost.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |