![]() |
Saai schmaai #1025
*O*
|
Hehe gave titel :cool:
|
Hoewel ik dat ge'schm' echt irritant vind, maar goed :p
|
Titel :cool:
|
Ik probeer m'n rug in te smeren met aftersun, maar ik ben net niet lenig genoeg. De zon heeft toch wel iets te hard zijn werk gedaan vandaag :o
|
Nee Noodles voor het leren van mijn tentamens en proefwerken maken. Mijn lessen zijn allang klaar omdat ik dat wel leuk vind (Y)
|
En ik zit al 2 mooie dagen binnen te leren/werkenaanschool etc.. en heb nog 0.0 kunnen genieten van het mooie weer :(
Morgen personeelsdag naar Efteling maargoed wie heeft er weer tentamens (n) |
bonjour
|
Fapdrap :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schmuitdrukking
|
Schmerliefd.
|
Citaat:
Nog maar is pw maken vanavond/vannacht. |
mijn hoofd is oververhit
|
Citaat:
|
Ik kwam vanmiddag DP en Philo tegen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moest zo net, extreem oldscool in een zakje blazen, lang geleden
|
Citaat:
|
Hoi alle leuke mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen zin om naar bed te gaan, want morgen wordt een stomme dag :(
|
Maar het wordt misschien wel een minder stomme dag als je dan lekker geslapen hebt ;)
|
Citaat:
|
waarom is het een stomme dag dan?
|
Over een uurtje of... 36? ... is alles voorbij en kun je terrassen tot je erbij neervalt (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ha als ik nu een huilfilm opzet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed, nog even een depressief muziekje en een sigaretje en dan moet heeft mijn depressieve uurtje wel weer lang genoeg geduurd. Trusten lieve forummers <3
|
spleen heet dat toch?
|
Spleen is de Engelse benaming voor de milt en wordt, met name in de literatuur, gebruikt om een depressieve gemoedstoestand mee aan te duiden die minder ernstig is dan het lijkt. Vaak wordt het woord op zijn Nederlands uitgesproken.
Het komt neer op het zich "lekker droevig" voelen of niet goed raad met zich weten. De teksten die vanuit deze toestand zijn geschreven worden ook wel spleen genoemd. De Franse Romantische schrijver Charles Baudelaire heeft dit woord in de 19e eeuw populair gemaakt met zijn gedichten Spleen I, II, III en IV. "Spleen" toont aan wat de Romantiek eigenlijk inhield. aha |
Haha, ik herkende de term vooral uit ER. Als milt dus :p
|
Hm, ik hoop maar dat ik morgen eerder weg mag van werk voor de wedstrijd. Ik heb het daar helemaal niet over gehad vorige week.
|
welk werk eigenlijk n00dles?
mmm altijd als ik bij mijn ouders op de computer zit ga ik even door de mappen met oude foto's heen <3 |
Citaat:
|
Het is toch gewoon om half 9?
|
nee om vier toch?
|
16:00 idd :\
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |