Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vraag & Aanbod (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=24)
-   -   opblaasbank gezogt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=180735)

LamMuH_EiKoL 08-08-2002 15:41

opblaasbank gezogt....

.....of een opblaasstoel

niej al te duur asjeblief

Lateralus 08-08-2002 16:31

ik heb nog wel een opblaasstoel.....hoeveel heb je voor m over?
btw: tis een oranje :)

LamMuH_EiKoL 08-08-2002 16:54

Citaat:

System of a Deftone schreef:
ik heb nog wel een opblaasstoel.....hoeveel heb je voor m over?
btw: tis een oranje :)

maar kheb eigluk liever een bank dus k w8 nog ff of der meer reaxies hierop kome en anders hoeveel moet je dan voor de stoel hebbe??

Lateralus 08-08-2002 22:30

denk iets van 10-12 euro....is dat redelijk? eventuele bezorgkosten zijn natuurlijk wel voor jouw rekening....ik weet niet waar someren ligt, dus of je t op kan halen heb ik geen idee van....

DJ Incompetent 09-08-2002 04:24

sorry heb nix :(

Conan the Librarian 09-08-2002 04:35

Bestaan die dingen? :confused:

snoopy 09-08-2002 09:16

je kunt misschien het beste even bij Blokker gaan kijken, daar zie ik die dingen altijd goedkoop. Of bij de Xenos. Bij de Expo hebben ze ze ook, maar daar zijn ze heel duur. Succes! (y)

LamMuH_EiKoL 09-08-2002 11:26

Citaat:

snoopy/mamo schreef:
je kunt misschien het beste even bij Blokker gaan kijken, daar zie ik die dingen altijd goedkoop. Of bij de Xenos. Bij de Expo hebben ze ze ook, maar daar zijn ze heel duur. Succes! (y)
k ben al bij de blokker en xenos gweest maar daar hadde ze der geen meer:(

Miracle 09-08-2002 11:59

Ik heb nog wel een opblaasbank. Ff een kort beschrijving: Tis een vrij grote, je kunt er niet doorheen kijken. Kijk ff op neckerman en zoek op trefwoord luchtbed. daar zie je dezelfde kleuren (donkerblauw is dat ding dus) en volgens mij van hetzelfde materiaal. (materiaal heet PVC velours )

Hij ligt opgevouwen op m'n kamer. De rede dat ik hem niet meer gebruik: k heb teveel rotzooi op m'n kamer. en hij is een beetje lek. ik weet niet of je dat een probleem vind. maar daar kan ik hem dus goedkoper door verkopen. Je zult dan zelf (ik kan nog ff kijken of ik zelf dat plakding heb, maar weinig kans) een plaksetje moeten kopen

Ik heb hem gekocht bij de marko voor (toen nog) 60 gulden. Nu wil ik er denk ik rond de 7-10 euro voor. (ach ik heb geen idee wat zo'n ding moet opbrengen eigenlijk duzzz daar hebben we het dan later nog wel over

Grote vraag, of je hem zelf wilt repareren.....?

Kuzzz

LamMuH_EiKoL 09-08-2002 15:25

Citaat:

dreen schreef:
Ik heb nog wel een opblaasbank. Ff een kort beschrijving: Tis een vrij grote, je kunt er niet doorheen kijken. Kijk ff op neckerman en zoek op trefwoord luchtbed. daar zie je dezelfde kleuren (donkerblauw is dat ding dus) en volgens mij van hetzelfde materiaal. (materiaal heet PVC velours )

Hij ligt opgevouwen op m'n kamer. De rede dat ik hem niet meer gebruik: k heb teveel rotzooi op m'n kamer. en hij is een beetje lek. ik weet niet of je dat een probleem vind. maar daar kan ik hem dus goedkoper door verkopen. Je zult dan zelf (ik kan nog ff kijken of ik zelf dat plakding heb, maar weinig kans) een plaksetje moeten kopen

Ik heb hem gekocht bij de marko voor (toen nog) 60 gulden. Nu wil ik er denk ik rond de 7-10 euro voor. (ach ik heb geen idee wat zo'n ding moet opbrengen eigenlijk duzzz daar hebben we het dan later nog wel over

Grote vraag, of je hem zelf wilt repareren.....?

Kuzzz

jah kwil m wel reparere maar ist een maar een klein gaatje wadder in zit?? en hoeveel persoons is die bank?? en ist een stevige bank??

Miracle 09-08-2002 15:34

Citaat:

LamMuH_EiKoL schreef:

jah kwil m wel reparere maar ist een maar een klein gaatje wadder in zit?? en hoeveel persoons is die bank?? en ist een stevige bank??

k heb geen idee hoe groot het gat is. zou ik ff moeten bekijken

Het is het gewoon een 2 persoonsbank. en stevig is tie ook wel. waarschijnlijk wil je de afmetingen ook wel weten, maar die weet ik niet zo precies. hij is opzich niet zo laag ik denk zo 40 cm (het zitvlak dan he). maarja dat weet ik natuurlijk niet zeker. (tis wel gewoon fijn om op te zitte)

Als je echt intresse hebt wil ik hem wel voor je oppompen (doordat tie vrij groot is duurt dat wel ff) en alles opmeten, en een foto maken
Maar goed dat doe ik echt alleen als je echt intresse hebt en een bod doet

Miracle 09-08-2002 15:41

ohw ja, ikk heb hem ff opgemeten als tie plat is. dat is 100 lang en 185 breed

LamMuH_EiKoL 09-08-2002 16:15

Citaat:

dreen schreef:
ohw ja, ikk heb hem ff opgemeten als tie plat is. dat is 100 lang en 185 breed
kw8 nog ff met een bod kheb di topic dre pas gister opgezet dus misgien kome der nog meer reaxies maar tog al bedankt voor de moejte (y)

Miracle 11-08-2002 14:53

Je hebt nog steeds geen reacties. dus ik reageer nog weer ff...
Ik heb hem opgepompt, opgemeten en gefotograafeert (ook eventueel voor als jij hem niet koopt maar een ander).
Foto's duren nog ff, maar de maten geef ik je wel vast:
Gehele hoogte: 70 cm (het hoogste punt is de achterleuning)
Zithoogte: 36 cm
Gehele breedte: 166 cm
lengte: 90 cm

Naja, je kijkt maar of je en bod doet, als ik de foto's heb krijg je die wel

Kuzzz

daniella 12-08-2002 18:52

Hoi
ik heb wel een bank. hij is alleen wel van de fanta. Zeg maar hoeveel je er voor over hebt dan zal ik het verder wel zien
groetjes Daniella

qless 14-08-2002 10:28

Citaat:

daniella schreef:
Hoi
ik heb wel een bank. hij is alleen wel van de fanta. Zeg maar hoeveel je er voor over hebt dan zal ik het verder wel zien
groetjes Daniella

Heb je daar fotos van?

qless 14-08-2002 10:31

Citaat:

dreen schreef:
Je hebt nog steeds geen reacties. dus ik reageer nog weer ff...
Ik heb hem opgepompt, opgemeten en gefotograafeert (ook eventueel voor als jij hem niet koopt maar een ander).
Foto's duren nog ff, maar de maten geef ik je wel vast:
Gehele hoogte: 70 cm (het hoogste punt is de achterleuning)
Zithoogte: 36 cm
Gehele breedte: 166 cm
lengte: 90 cm

Naja, je kijkt maar of je en bod doet, als ik de foto's heb krijg je die wel

Kuzzz

Zou je die fotos eens naar mij kunnen sturen?

Henri 14-08-2002 11:07

[Offtopic]

LamMuH_EiKoL: jemig wat een "MSN-taaltjuh" heb jij zeg. Het is gewoon irritant om te lezen :/

/[Offtopic]

daniella 14-08-2002 11:17

Heb je daar fotos van?

Hoi nee sorry
groetjes Daniella

Miracle 14-08-2002 13:52

Zaterdag moet ik weer werken. en dan zal ik ze zondag denk ik inscannen. Het is onderweg dus
(ik werk in een fotozaak)

Kuzzz

ps. Moet ik de foto's mailen of op forum zetten (dat laatste weet ik niet of me dat gaat lukken, mailen zou makkelijker zijn)

qless 14-08-2002 13:59

Citaat:

daniella schreef:
Heb je daar fotos van?

Hoi nee sorry
groetjes Daniella

Heb je er wat info van en wat je ervoor wilt hebben?

qless 14-08-2002 14:00

Citaat:

dreen schreef:
Zaterdag moet ik weer werken. en dan zal ik ze zondag denk ik inscannen. Het is onderweg dus
(ik werk in een fotozaak)

Kuzzz

ps. Moet ik de foto's mailen of op forum zetten (dat laatste weet ik niet of me dat gaat lukken, mailen zou makkelijker zijn)

mail: vroem_nl@yahoo.com

LamMuH_EiKoL 15-08-2002 11:27

dreen kwil die bank wel koope maar k kan je niej mail want kweet je email niej zou je da ff kunne geve??

Miracle 15-08-2002 12:21

Citaat:

LamMuH_EiKoL schreef:
dreen kwil die bank wel koope maar k kan je niej mail want kweet je email niej zou je da ff kunne geve??
dreentjuh@hotmail.com

qless 16-08-2002 14:58

Citaat:

daniella schreef:
Heb je daar fotos van?

Hoi nee sorry
groetjes Daniella

Kun je mij een emailtje sturen?
vroem_nl@yahoo.com

Henri 16-08-2002 19:06

Citaat:

LamMuH_EiKoL schreef:
Jij moet echt eens met je lerares Nederlands praten... damn wat irritant, t spijt me zeer maar ik irriteer me hier zo mateloos aan :/

LamMuH_EiKoL 16-08-2002 21:40

Citaat:

henri schreef:

Jij moet echt eens met je lerares Nederlands praten... damn wat irritant, t spijt me zeer maar ik irriteer me hier zo mateloos aan :/

khad een LERAAR neerlands en kzal der egt nix meej zitte wa irri vind hoor zrry

Henri 17-08-2002 10:52

Citaat:

LamMuH_EiKoL schreef:

khad een LERAAR neerlands en kzal der egt nix meej zitte wa irri vind hoor zrry

Wacht maar tot je eens een schrijfopdracht op ke examen af moet leggen, praten we dan wel weer verder ;)

LamMuH_EiKoL 17-08-2002 15:30

Citaat:

henri schreef:

Wacht maar tot je eens een schrijfopdracht op ke examen af moet leggen, praten we dan wel weer verder ;)

da hebbik al moete doen hoor en k stond gem. een 7 voor neerlands :P

Miracle 18-08-2002 15:35

Foto's zijn binnen, maar ik heb geen idee hoe ik ze op de site moet zetten (k geloof dat ik hem dan eerst op internet zette) dus zet je mail adres maar hier neer voor als je intresse hebt

Kuzzz

punk mae 21-08-2002 15:24

ik heb wel een mooi groene opblaasstoel
hij zit heel lekker
5 euro als je de ptt kosten zelf betaald
:)

girl1989 22-08-2002 12:54

hoi hoi,
zoek je nog steeds een opblaasbank ? :confused:
zoja heb ik er nog een hij is nog nooit gebruikt dus kan ook niet beschadigd zijn.
ik woon in veenendaal dat is in de provincie utrecht.
over de prijs worden we het nog wel eens als je interesse hebt.
voor antwoord of vragen kun je me e-mailen op : jorinadiepeveen@msn.com

liefs jorina

Bitchy16 26-08-2002 14:46

Ik heb nog een opblaas poef hij is donker rose, misschien interesse, ik hoor het wel

ZHAzha 27-08-2002 13:47

ik had een gele opblaasstoel.. maar ik heb ik pas aan een vriendin gegeven.. anders mocht je hem gratis komen afhalen..

Wicked 01-09-2002 17:58

Bij de ETOS waren ze laatst in de aanbieding....zilver.....moet je maar ff gaan kijken anders

kleine wicca 05-09-2002 14:18

ik heb nog een opblaasstoel................................

(een kat) :p

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.