![]() |
mijn muis doet vreemd
mijn muis doet vreemd wil jij naar een hoek dan moet je je pols zeer spastisch draaien en buigen voor dat het lukt
|
Als het een optische muis is dan zal hij wel niet goed contact maken met de ondergrond, bijv. doordat de er een vuiltje op de lens.
Als je een muis met een bal hebt zal er ook wel een vuiltje binneninzitten. Balletje eruithalen en beetje schoonmaken. |
Heb je een muis zonder balletje en gebruik je een muismat met een niet-effen ondergrond, dan kan het daar ook aan liggen :)
|
de muis heeft een laser en de ondergrond is vlak net zo als de muismat en de lens is schoon er lijken wel krasjes op te zitten mischien is dat het of hij zit niet goed aan gesloten duik even achter mijn pc
|
hij zit goed dus dat is het niet
|
mijn pa gaat als het goed is mijn muis slopen schoon maken en weer maken
|
de muis is schoon dus dat was het niet en als ik een pu/2 muis aan sluit doet ie het niet terwijl de het wel gewoon zou moeten doen of hebben mijn muis en pc last van deze onmenselijke warmte nee kan niet hij stond eerst op zolder dus dat is het niet hij staat nu in een veel koelere ruimte
|
misschien dat de usb connector kapot is, of verkeerde driver/
|
misschien heeft de muis zijn beste tijd gehad, hij is niet draadloos, als ie dat wel wat had het nog ana de batterijen kunnen liggen
|
Wat voor ondergrond gebruik je? Probeer eens een velletje papier.
|
idd. glas werkt iig niet. probeer een zwart iets. of koop gewoon een muismatje van 40 cent
|
muis is officieel in de computerhemel belandt heb nu een muis met een zeer irritant balletje en die pu/2 muis deet het eerst wel maar mijn pa heeft met mijn software zitten kloten dus van daar ik heb een houten bureau dus
|
ik heb nu een pu/2 muis met bal werkt niet fijn de muis piept nu
|
Je bedoelt vast een ps/2 muis?
En als je dat irritant vindt, koop je voor een paar euro een USB-muis bij een willekeurige pc-boer/elektronica-zaak. |
Citaat:
|
met een laser muis op glas werkt bij de meeste muizen onnauwkeurig, omdat of het glas het licht wegbuigt, of dat het diffuus terugkaats. ik weet niet hoe het nu zit met muizen, maar een jaar of 4 geleden was dat nog zo. ik denk niet dat ze er al een oplossing voor hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind je voor laser gaming mouse nog steeds meer dan twee keer zoveel resultaten in google. |
ik gooi er dan altijd mee
of als je balletje er in hebt zitten even zo er uit halen dan doet ie het weer puurfect |
Citaat:
http://esreality.hexus.net/files/pla...77-perfect.png |
Misschien ook wel interessant om te weten wat er nou precies gemeten wordt, want dit zegt zo natuurlijk vrij weinig :p
|
Staat erbij ;)
Perfect Control en Malfunction Speed in meters per seconde. |
Ja, maar wat zijn dat voor dingen?
|
ik denkt dat het met het interval per "ping" van de laster is ??
|
Veel van de muizen die hoger staan hebben een grotere afwijking tussen de twee waarden, daarnaast weet ik uit de grafiek nog niet welke waarde de x-as vertegenwoordigt, noch wat je eigenlijk zal merken als je een spelletje zit te spelen achter je computer.
Daarnaast vind ik persoonlijk vorm, gewicht en instellingen van mijn muis belangrijker dan de precisiewaardes, ik ga ook geen DSLR body uitzoeken op het aantal MP, maar liever op bruikbaarheid, dat zegt een stuk meer. |
In principe gaat het om de groene waarde, gezien dat het punt is waarop je muis nog volledig naar behoren functioneert. Dat merk je wel degelijk als je een spel speelt. Vooral mensen met een lage sensitivity (ik bijvoorbeeld) hebben problemen met lasermuizen, door de slechte trackingspeed kunnen deze muizen snelle bewegingen niet goed verwerken, optische muizen kunnen dit al veel beter.
Verder zoek je een muis uiteraard niet alleen uit op sensor, de vorm is ook belangrijk, maar dat is weer een heel ander verhaal en uiteraard volledig persoonlijk. |
G9 faalt op glas bij snelle bewegingen. Een muis als de Razer Deathadder doet dat veel beter.
|
als het een muis is met usb aansluiting gewoon ff opnieuw erin doen.
het kan ook zo zijn dat de kabel door de war is met andere kabels en daardoor steeds in dezelfde hoek geduwd word |
Ik snap het geloof ik niet helemaal... als je een dure gaming muis koopt ... waarom zou je dan op glas gaan muizen? dan koop je er toch sowieso een icepad bij? Mijn G9 + razer pro pad white is echt een top combo :) jammer dat de G9 niet is opgenomen in het lijstje :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |