![]() |
graag reacties!
He kijk daar dat kleine meisje in deze grote wereld .
Ze staat oog in oog met het leven . Het grote leven. Ze weet niet wat ze zal doen met haar toekomst. Wil ze blijven acteren ? of een dodelijk saaie baan? Zal het haar lukken om voor altijd haar leven te delen met die ene leuke jongen? Het is zo moeilijk omdat ik het antwoord al weet. Nee ! ik zal niet voor altijd bij hem blijven . Het gaat gewoon ooit een keertje uit. En dat wil ik niet ! Waar gaat ze heen? Wat gaat ze doen? Allemaal vragen zonder andwoord. Later ... ... .. een woord waar je dagen, weken, maanden over na kan denken. |
ik kan me wel terug vinden hierin ^^ iedereen denk ik .. maar ik vind het gedicht zelf niet zo goed..
er zit absoluut geen structuur in he, iets wat de meeste gedichten [zelfs in de kleinste maten] toch wel bezitten. maar het onderwerp er achter heeft wel iets, miss moet je het eens proberen te kerschrijven maar met iets meer structuur, zoals een rijmschema of enjambement. je kan er ook altijd een proza insteken. zodat het aangenamer wordt om te lezen :D succes! |
Ik vind de laatste zin heel erg mooi! Maar als tip krijg je dat je misschien nog wat meer aan de vorm moet werken. Ik vind het nog een beetje slordig. Denk aan hoofdletters, spelling en structuur (wat Catepillar ook al zegt).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |