![]() |
2 jongens....
Een tijd geleden heb ik twee jongens leren kennen. Pieter en Johan. Ze zijn beste vrienden van elkaar.
Na een tijdje hoorde ik van een vriend dat Pieter mij leuk vond. En Pieter deed ook heel lief tegen mij enzo. Ik werd vaak helemaal naar huis gebracht terwijl hij helemaal de andere kant op moest. Zelf heeft hij nooit echt tegen mij gezegd dat hij me leuk vond.. Ik ben er niet echt op ingegaan want ik vond hem eigenlijk alleen maar leuk als gewoon vrienden en zo duidelijk was hij ook niet, want ik zag hem altijd met andere meisjes. ( hoeft niks te betekenen maar toch). En het ergste is dus dat ik Johan meer en meer leuk ben gaan vinden.. heel erg zelfs. We hebben meer met elkaar gemeen en bij hem voel ik me meer op me gemak dan bij Pieter. En nu weet ik niet of ik het wel aan Johan moet vertellen.. Het zijn beste vrienden van elkaar en wil geen eeuwige vriendschap kapot maken... Maar me vriendinnen zeggen dat ik er wel voor moet gaan , omdat Pieter vaak met andere meisjes heel close is, een beetje te close.. waardoor ze vinden dat hij geen recht heeft om mij dan '' op te eisen '' Ik weet echt niet wat ik nu moet doen... |
Je vriendinnen hebben gelijk. Pieter heeft nooit gezegd jou leuk te vinden. Stel het was je niet opgevallen. Hoe kan iemand het je dan verwijten? Zolang hij niets uitspreekt is er niets en daarbij. Al had hij het gezegd. Dan was je hem nog niets verschuldigd.
Als jij die Johan leuk vindt, ga er dan voor :). Als het echt goede vrienden zijn kunnen ze dit echt wel oplossen met elkaar. Als er wat op te lossen valt tenminste. Misschien vindt hij je niet zo leuk als je zelf denkt. |
Als het echt goede vrienden zijn komt liefde er niet tussen. En als hij inderdaad nooit duidelijk is geweest treft jou toch geen schuld.
Ik zou ervoor gaan |
oke , ik denk dat ik er dan toch maar voor ga :')
heb al veel seintjes van Johan gekregen dat het wederzijds is.. maar wou niks doen door Pieter. |
Schat, je leeft maar 1 keer. Straks sla je je voor je kop. Zo vaak kom ik het in ieder geval niet tegen dat het geheel wederzijds is.
Laat je weten hoe het afgelopen is? :) |
zal ik doen :D
morgen zie ik hem dus.. |
Spannend. :)
|
Je bent Pieter niets verschuldigd. Als blijkt dat hij wél verliefd op jou zou zijn (wat helemaal niet zo hoeft te zijn, kennelijk doet hij tegen meer meisjes zo aardig), dan is het aan hem om dat tegen jou of Johan te zeggen. Als hij jou leuk vindt en Johan ook, dan kan het natuurlijk wel zijn dat Johan om die reden jou afwijst, maar dat moet je dan maar zien.
Succes (y) |
|
Citaat:
|
Als Pieter er nog nooit voor is uitgekomen
mag het ;) |
Citaat:
Maar het is wel toevallig als dat hetzelfde is. @topic: door voor Johan te gaan, breek je misschien het hart van die vriend (Pieter), maar door niets te doen, breek je misschien 3 harten (op een iets minder harde manier, maar toch, tussen jouw en Pieter wordt het - schijnbaar - tóch niets). Het is zielig voor hem, en dat is jammer, maar ik vind inderdaad ook dat je er beter voor kunt gaan dan deze kans te laten glippen. ;) Hoe ging het? |
Je kan het nu wel niet doen maar dan lijd jij om iemand waar je niet op bent :(
|
Citaat:
|
Citaat:
heb niet met em gezoend. |
Citaat:
heb de kans niet gekregen omdat die ander heel de tijd erbij was en bleef plakken enzo. |
Citaat:
Nou ja, succes de volgende keer dan maar. ;) |
Citaat:
|
nou.. we gaan inmiddels met elkaar :')
al 3 dagen... alleen is het nog wat ongemakkelijk aangezien Pieter het niet weet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Overleg met je vriendje?
|
Door de zure appel heen bijten?
Samen naar hem toe gaan en één van jullie zegt: "Pieter, we moeten je iets vertellen. We hebben sinds x dagen verkering!". Breng het als goed nieuws, niet als een bekentenis! |
ik zou idd doen wat je vriendinnen zeggen.
ik heb dit ook. een jongen is meer dan gek op mij maar ik vindt dus zijn vriend leuk. ik heb hem uitgelegd dat het zo niet kon. maar dat ik graag beste vrienden met hem wil zijn. helaas vindt hij me nog steeds leuk maar hij weet in iede geval dat ik hem niet leuk vindt . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |