![]() |
Boekaansaaiders gezocht #1027
Als niemand 'm opent doe ik het maar :y
En ik zoek dus fijne boeken om de zomer mee door te komen :) |
Hoi.
|
Ik vond lof der zotheid een prima vakantieboek :Y beetje afhankelijk van op welk niveau je normaal leest natuurlijk :p
|
Dat boek is er ook wel in het Engels als je dat prettiger vindt. :p
|
Citaat:
|
Goed, dan ga ik voor lof der zotheid (bol.com heeft 'm wel *O*), de vrouw van de tijdreiziger en toch maar eens beginnen aan die milleniumtrilogie van lars huppeldepup.
|
Tennis in Kabul lijkt mij heel leuk om te lezen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik heb recent everything is illuminated gelezen, als je dat nog niet gedaan hebt moet je dat ook eens doen (y)
|
ja die is wel aardig en het leven van pi is ook 'wel aardig' en uhm
|
Citaat:
|
Sanne: Ja, die is vertaald: Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht.
|
Oh en je moet echt keukenmeidenroman lezen :Y
|
En 'cloud atlas' van David Mitchell. Is wel een beetje SF maar mijn moeder vond het ook geweldig en die vindt ook dat ze niet van SF houdt.
|
Omg ik keek net de foto's door van een nieuwe vriend op facebook en toen kwam ik eric tegen:D
|
Citaat:
|
schaduwkind van p.f. thomese is mooi
|
Ja het is ook geen ruimteschepen SF ofzo, meer sociaalmaatschappelijke SF, in de stijl van 'brave new world', maar dan dus anders :p
|
Ik vond Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht echt maar even leuk. Kreeg er snel genoeg van.
Ik raad natuurlijk boeken van Arnon Grunberg aan, maar niet allemaal. Tirza en Fantoompijn sowieso. En De geschiedenis van mijn kaalheid van Marek van der Jagt. |
Mijn ene werkstuk is af *O*
25 pagina's exclusief voorkant, inhoudsopgave, bijlagen, etc :o |
het luizenpaleis van Elif Shafak is ook een leuk boek
|
Citaat:
|
Ik raad van Arnon Grunberg vooral Figuranten aan, en fantoompijn
|
jeetje nu heb ik teveel keus, STOPPEN MET BOEKEN AANRADEN :D:D
|
Oooh, en ´Wat ik nog weet´ van Annie M.G. <3333
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Blauwe maandagen raad ik in elk geval AF. En in De Asielzoeker ben ik net begonnen en die vind ik volgens mij heel mooi ook. |
en een boek dat je in je vakantie zes keer zou kunnen lezen is het kaartenhuis van Mark Z. Danielewski
|
Citaat:
|
Blauwe Maandagen vond ook niet echt wat.
|
Goed ik heb besteld:
- Everything is illuminated - Fantoompijn - Het lof der zotheid - Vrouw van de tijdreiziger Dank u lieve forummers :) |
Citaat:
|
Citaat:
http://steampunkworkshop.com/userfil...anielewski.jpg http://jennysbooks.files.wordpress.c...1/holquick.jpg het boek bevat een en al aanwijzingen voor een verhaal dat ik eigenlijk nog steeds niet snap maar wel NETEN spannend is |
mweh met een keukenmeidenroman erbij komt het totaalbedrag op 60,34, dat vind ik weer een beetje te veel geld in 1x (N)
|
Citaat:
|
sorry sarah, everything is illuminated heeft het afgelegd tegen de aanrader van lorelei :o
|
Citaat:
|
Studielast
Bij de eerste cursus lees je per college ongeveer 40 pagina’s literatuur. Daarnaast schrijf je twee papers. Jezus, ik las dit verkeerd (want ze staan onder elkaar op de website) en las: bij de eerste cursus schrijf je per college ongeveer 40 pagina's. :eek: :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop alleen dat je van lof der zotheid wel een versie hebt besteld die vertaald is naar hedendaags nederlands? Anders is het wat moeilijk te lezen namelijk :o
|
Overigens is everything is illuminated ook prima dus dan moet je bij de volgende ronde die wel kopen :p
|
ik ga ook eens even mijn boekenbonnen gebruiken! maar jullie mogen me niets aanraden want ik weet al wat ik wil :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou sann, als jurisch móet je lezen: Kafka - het proces, verder ehmmm, Orwell - 1984 en Animal Farm; Tommy Wieringa - Joe Speedboot; Connie Palmen - De wetten; Robert M. Pirsig - The art of motorcycle maintenance/de kunst van het motoronderhoud; Dostojevski - Misdaad en straf; Gustave Flaubert - Madame Bovary. :) |
ik wil bij dat lijstje nog even Dode zielen van Gogol toevoegen en Lolita van Nabokov
|
Ik wilde ook nog Connie Palmen - De wetten, zeggen. Hoewel De vriendschap ook heel mooi is.
|
Citaat:
(behalve the art of motorcycle maintenance & misdaad en straf) |
Oh ja Lolita!
Zeg Lorelei, je denk toch niet dat je met dit soort posts: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |