![]() |
Pijn bij de penetratie
Goede dag,
Ik heb sinds niet zo lang geleden voor het eerst sex gehad, Ik heb nu iets langer dan een maand met mijn vriendin. We doen eigenlijk alles zoals het zou moeten maar zodra ik penetreer dan trekt mijn voorhuid over mijn eikel heen en rekt hij als het ware nog verder uit. Dit doet vaak pijn maar toch wilde ik doorgaan om haar een plezier te doen. Vervolgens was het voorhuidje 1 keer gescheurd wat leidde tot veel bloed. Ik wil echt weten wat ik hieraan moet doen, ik wil mijn voorhuid wel houden... Misschien moet ik hem zelf verder uitrekken ofso? Alvast bedankt, |
Vooral niet door gaan om haar een plezier te doen, Eerlijk tegen haar zijn want ze heeft het recht om dit te weten en jij moet er ook van genieten en niet alleen zij natuurlijk en er mee na de dokter gaan.
Niet zelf aan de klus gaan met je voorhuid je wil geen infecties toch. Succes ermee. |
Hm, ik gok dat dit beter op L&G past, dus daar verhuist het bij deze naartoe.
|
Is zij wel nat genoeg? Zorg voor echt veel voorspel bij haar, want dat het pijn doet en je voorhuid schuurt dat betekent lijkt mij dat ze niet nat genoeg is. (Als er geen medische reden is dan). Zelf ben ik vaak alleen nat vlak bij de ingang en niet dieper zeg maar. Mijn vriend gaat daarom vaak eerst heel ondiep en dan steeds iets dieper.
|
Citaat:
En zij is wel nat genoeg ;) daar ben ik wel van overtuigd. Maar misschien moet ik er wel eens mee naar de dokter gaan, Bedankt in ieder geval voor je reactie. |
naar de doctor gaan en je laten besneiden zou ik doen ik ben zelf ook besneden en het is alleen maar schoner
|
Heb je er ook last van als je met condoom vrijt?
|
gebruik gewoon wat glijmiddel
|
Gebruik een condoom (ook aangezien je kans loopt op soa's en kinderen als je het zonder bescherming doet ;)) en eventueel glijmiddel. Van een condoom voelt je vriendin zeker niet meer of minder, dus voor haar maakt het zeker niet uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |