![]() |
juf vingeren
ja ik heet joran en heb een probleem. ik heb me juf gevingerd.
als verjaardags cadeau. het was 10 jaar geleden dat me meester dood ging.... dus..... vroeg ze: wil je me vingeren. ik zei iedere keer, nee dankje. maar op een begeven moment vroeg ze het 20 x op een dag en ik werd zo gek dat ik het gedaan heb. me juf heeft het aan iedereen verteld zelfs aan me vrienden dat ik het heb gedaan. Moet ik het nog eens doen zodat ze het niet zegt of... niet. ik word volledig vol gesmst van, kom ff langs ik moet ff iets doen KUTZOOI, Joran PS. ik ben 16 jaar |
Hoi Niels, je moet aangifte doen.
|
wie is niels? ik ga geen aangifte doen want dan ben ik de lul
|
Citaat:
uhuh... en daarmee riskeren dat ze op straat komt te staan, en voor de rechter mag uitleggen waarom ze zich liet vingeren door sjakie uit groep 8? uhuh... |
Goed, laten we het volgende afspreken:
Je reageert alleen serieus of je reageert gewoon niet. De eerstvolgende die het nodig vindt om te melden dat-ie dit niet serieus kan nemen (wat ik me wel voor kan stellen, maar daar heeft TS niks aan) kan een waarschuwing verwachten. |
als je aangifte doet is zij haar baan zeker kwijt XD
|
Sms'jes mee en aangifte doen (y)
|
Ik heb dat niels gedeelte een tijd geleden net gemist volgensmij, kan iemand me dat uitleggen?
OT: Milfhunter? |
Jongesn van 16 hebben, voorzover ik weet, geen 'juffen en meesters' meer, hoor. Die hebben leraren. (Dat draagt bij aan de ongeloofwaardigheid van dit topic. :') )
Waarom zou ze dat in godsnaam tegen je vrienden zeggen? Het is hartstikke strafbaar. In ieder geval niet nog een keer doen. Je wilt niet verder in zo'n puinzooi verstrikt raken. |
Citaat:
Als ik jou was zou ik het niet nog een keer doen. |
m.a.w je was 6 ?
|
niels ik hou van je:D
|
dit wordt niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |