![]() |
'voorstellen'
Hoi :)
Allereerst ik geloof dat dit een heel gezellig forum is en zal hier in elk geval veel lezen, misschien ook nog wat posten ;) Voor degene die het interesseert: Volgend schooljaar zit ik in 6 vwo en mijn leeftijd is, zoals je kunt zien16 '' Hobby's zijn> muziek luisteren, dichten, naar school gaan etc.. _O_:facepalm: Salut'' |
Hoi, welkom!
En het is hier heel gezellig ja. :) |
hee
welkom. bedoelde je dat letterlijk dat naar school gaan je hobby is?? niet dat ik dat gek vind of stom ofzo maar de meeste zetten t als grap neer ik persoonlijk sta er ook nie zo om te springen om naar school te gaan:$ |
bedankt:)
Duckdog dat naar school gaan mijn hobby is, is letterlijk geen grap, het geeft je wat te doen en vaak is het wel gezellig' maar het is begrijpelijk dat veel mensen daar anders tegen aan kijken en ben er zelfs blij om.:p'' wel jammer dat het tijd is voor vakantie even voor degenen die van vakantie houden> het is (bijna) vakantie! ;) als iemand nog iets te vragen heeft, vraag maar raak, '' griffy bijt niet (althans niet te hard) :evil:':rolleyes:' P.s. soms zijn de zinnen misschien wat raar, maar dat is meestal het vermijden van het woord ik, schijn er een soort hekel aan te hebben.:o |
Welkom tot de verslaving little child ;)
|
Welcomeeee !
(pssst: ik vind het ook niet erg om naar school te gaan hoor :p) |
Citaat:
|
scholieren.com is echt verslavend ......xd
|
ooh ohjah welkom;p
|
Dichten? Je maakt me nieuwsgierig. :bloos:
Wat dicht je zoal? Hoe schrijf je? Post anders eens wat in DoP (Dansen op Papier)? (: En welkom! Wat fijn zeg, naar school gaan als hobby. |
Welkom vlug even naar de kantine gaan :p
|
hee!
Kan je mooi gedichten schrijven? Zou er wel een x eentje willen lezen :) gedichten lezen daar hou ik van, maar schrijven daar begin ik niet aan :p haha naar school gaan is ook niet erg ofzo haha ;) doei! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |