![]() |
Goedenavond. (:
Haaaaaaaaaaalllo lieve mensen.
Ik ben Megan Cleo. Noem me maar Megan, of Meg. Iets in die richting. Ik ben vijftien jaren jong en ik word over drie volle maandjes zestien. ik heb lang blond haar, groene ogen en zit vol met sproeten. en ik kom oorspronkelijk uit Engeland. Mijn mama is half engels en mijn vader geheel. Ik woon nu 2,5 jaar in Nederland, Amsterdam om precies te zijn samen met mijn Moeder in een prachtig huis samen met twee katten. Ik zit ook in Amsterdam op school, ik doe 4havo en na de vakantie kom ik in een geweldige klas. Ik heb een heel lief vriendje, Tristan. Ik hou van mijn beste vriend Marc en beste vriendinnen Louise & Jolein. Later wil ik óf fotograaf worden óf schrijfster of iets in die richting. Mijn Nederlands is niet helemaal honderd procent, maar verbeter me maar als je foutjes ziet. je zal me vooral zien @ het dansen op papier stuk want ik hou van dichten. Dat was het, ja. ik typ veel, ik weet het. (: als je vragen heb ofzo, Tell me. (: x |
Hoi Megan! Welkom, gezellig dat je hier bent gekomen! :)
|
Leuk zeg, een nieuwe dansert! :D
Veel plezierhier! |
Welkom! *O*
|
Wekom op het forum
|
hi
do you speak english to?? i've lived in canada when i was 4 and left canada when i was 6, now im 13 but im born in nederland and i live there now also, my english isn't really good cause it's such a long time ago i lived in goose bay, where do you lived?? haha sorry moest ff dat verhaal is trouwens wel waar:P maareeh ik kan natuurlijk ook gewoon nederlandsXD x |
^hihih.
ik woonde in Chelmsford , mijn vader woont nog steeds in dat huis. (: |
haha cool!!
ik ga mss over een paar jaar weer terug maar dan alleen op vakantie, mis de burger king en de tim hortens wel trouwens:P hadden ze die in engeland ook?? |
ik hou niet zo van de Burger King, verkies de Mac daar toch boven. (a)
|
is ook lekker:P
maar waar ik woonde zat ie helaas niet echt in de buurt:S was n beetje een heel klein dorpje, met een militaire basis en eigenlijk was het dorpje er een beetje omheen gebouwd, er was wel een schooltje enzo en een supermarkt zelfs een mini bioscoop maar het was echt n beetje heel weinig enzo, tim hortens zat er wel die mis ik nog steeds:P |
haay megan,
ik heb zojuist mijn handtekening veranderd, maar ik twijfel of het goed engels is, voor mij is t n beetje lang geleden:P klopt ie zo?? groetjes duckdog:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |