![]() |
condoom
dit is een vraag voor de meiden :
welk merk en wel type condoom vinden jullie het aller lekkerst ? aangezien we beide het nog ff veilige willen blijven doen |
Volgens mij zijn daar al veel topics over
zoekfunctie want ik heb zelf geen flouw idee natuurlijk, ik ben 13 Maar zoeken maar |
Dat zal wel verschillen per meisje
|
Ik heb eerlijk gezegd nooit verschil gevoeld in normale condooms. Ze stinken allemaal. Het was juist de man die verschil voelde.
Oh, wel met glijmiddel er op natuurlijk. Maar volgens mij komen alle condooms met glijmiddel erop. |
Ik voel geen verschil hoor. En wat volk zegt ze stinken allemaal :o
|
Ik merk geen verschil, en ik heb nog nooit dingen met ribbels of noppen of speciaal tintelend glijmiddel geprobeerd, dus ik zou niet weten hoe dat voelt.
Het belangrijkste is dat het condoom goed past zodat het niet scheurt of afglijdt. |
heb altijd durex elite, dunner met iets glijmiddel, erg fijn, heb ook de ilusie dat het lekkerder voelt dan de dikkere varianten maar best kans dat dat een placebo effect is
|
Ik hou helemaal niet van condooms, om de een of andere reden doet het dan pijn. Maar die dunne van durex, featherlight of elite nog wat waren niet zo erg.
|
als ik je een tip mag geven ....
de condooms bij de kruidvat zijn in de uitverkoop 2 halen 1 betalen voor een pakje van 12 condooms |
Citaat:
Maareh ik ben geen meisje :p |
en nee ook geen homo
|
Als zijnde jongen vind ik wel dat er een enorm verschil zit tussen bijvoorbeeld Durex en Kruitvat. Ik voel bijna niks met die Kruitvat dingen, plus dat het veel minder goed glijd. Durex is wat dat betreft een held (Y)
|
er ligt hier altijd Durex.
|
Hier enkel ervaring met EXS en Durex; zowat alle mogelijke varianten (de dunnere versie, de normale versie, met geuren en smaken, ribbels, noppen, ...). Allebei fijne merken en qua gevoel maakt het mij en haar weinig uit (het juiste standje daarentegen maakt veel meer uit).
|
Citaat:
|
Niemand ervaring met zerocondooms?
|
Ribbeltjes deden het wel goed bij mij. Die met nopjes zijn vet pijnlijk :(
|
De jongen moet hem om zn lul doen, dus opzich ook wel belangrijk dat de jongen hem lekker vind zitten:P:P
Al ga ik - en alle chicks die ik tot nu toe gehad heb - altijd voor een standaardmodelletje van Durex:P (ik doe het trouwens het liefst zonder, maar ja, soms kan dat natuurlijk gewoon niet) |
Eentje die goed blijft zitten, en waar geen verwarmende/tintelende goedjes aanhangen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |