![]() |
Uit de oude doos: 1 VS 1
Oké Jullie weten hoet het gaat (hoop ik)
:cool: vs :rolleyes: |
Die laatste!
Slappe lach vs In een deuk liggen |
Slappe lach, in een deuk rijmt op 'was heel leuk' en dat is zo doodgeclichéet dat in een deuk geen partij meer is voor Slappe Lach.
Anne MG Schmidt vs. Neeltje Maria Min |
Annie MG Schmidt natuurlijk! NMM gaat alleen maar huilen en dan kan Annie toeslaan.
John Lennon vs Jedimaster |
John Lennon.
Meloen salade vs Aardappel salade? |
Meloen! Ik vind aardappel zo korrelig in salade. Of ik heb steeds de verkeerde aardappels, natuurlijk. En meloen is heerlijk.
Teenslippers vs birkenstocks? |
Liefjes,
De bedoeling van dit topic is niet 'wat vind je het leukst'. Dat is een ander topic. Het is meer 'Als # tegen @ zou gaan vechten, wie won dan?' Dussem. De birkenstocks winnen, want die zijn sterker. Bush vs Bin Laden? |
Bin Laden want die heeft volgens mij wat meer combat experience dus een 1 vs 1 zal hij winnen
Count Dooku vs Saruman? |
Count Dooku die krijgt hul van zn boomen.
Lance Armstrong Vs Contador |
[QUOTE=Etmakas;30635514]Liefjes,
De bedoeling van dit topic is niet 'wat vind je het leukst'. Dat is een ander topic. Het is meer 'Als # tegen @ zou gaan vechten, wie won dan?' QUOTE] Ze wisten het dus niet!! Citaat:
|
Contador, Armstrong is oud en versleten (heeft wel betere ploeg).
v Marwijk tegen Maradonna |
Maradona Want die wordt gesteund door aanhangers
Nederlands elftal vs Braziliaans voetbal elftal |
Nederlands elftal, because I gotta :cool:
Ludo Sanders vs de baron van Bassie en Adriaan |
De Baron, daar kunnen letterlijk alleen B&A tegenop.
Bela Lugosi-Dracula vs Christopher Lee-Dracula. Als je een van de twee niet kent mag je die ook vervangen voor Gary Oldman-Dracula (maar niet voor Leslie Nielsen-Dracula!). |
Christopher Lee is de koning
En because I gotta: Nederlands elftal vs Braziliaans elftal :cool: |
Brazilliaans, duidelijk.
Theo van Gogh vs Vincent van Gogh. |
Theo van Gogh. Het was een vies mannetje, maar hij kon wel altijd lekker provoceren :D
Heihachi vs Kazuya (hint: google op Tekken) |
Kazuya
Tip: Het heeft geen zin om het op internet te laten in typen je kan dan beter een plaatje erbij zetten. Sneeuw vs ijs |
Sneeuw, want dat is zachter dan ijs. En met zachtheid kom je verder enzo.
Boksbeugel vs buitenboordbeugel. |
Buitenboordbeugel, simpelweg omdat het een 'kekke' accessoire is
Vestzak vs broekzak |
broekzak! Veel handiger: je raakt 'm niet kwijt, je hebt 'm altijd bij je, er kan niks uitvallen...
beeld vs geluid |
beeld: ik kan altijd zelf verzinnen wat er word gezegd, gespeeld
Warm vs fris |
Lees nou eens! Het gaat er niet om wat je leuker vindt, het zijn gevechten.
|
Citaat:
|
Oh, ik bedoelde ook niet alleen jou hoor, meer in het algemeen :p
|
Citaat:
Dus: jij vs dertien kleuters. |
Dus nu zal ik het maar goed doen. En dan kan de TS misschien toch een linkje neerzetten anders moet je gaan zoeken tussen in heel de kantine
ik Jebus vs Chuck norris |
Fris wint. Want fris houdt het hoofd koel en mept de luie warmte zo tegen de grond. :confused:
Edit: oeps, warmte maakt mij ook traag. Chuck Norris, dat behoeft geen uitleg. X-Men: Wolverine vs Beast |
Ik vs dertien kleuters: Aj, dat worden die kleuters. Ik ben veul te zachtaardig om kinderen pijn te doen.
En Jebuk en Chuck Norris zegt me bar weinig. En Nona: Wolverine! Want Beest is liev en sagt en dat hebben ze in de hemel nodig als de VS allemaal doodstraffen uitvoert :y Mao vs het Noord-Koreaans elftal |
Moa haalt er gelijk zijn achterban bij dus die kerel wint wel.
Amerika vs Rusland |
Rusland natuurlijk! Die hebben spionnen, haha. Amerikaanse spionnen gaan in sarafan door Moskou lopen en dat valt zo op dat ze meteen worden herkend als Amerikaan :p
Heel DoP vs heel Letteren |
Heel DoP, want volgens mij zijn die in de meerderheid!
Harry Potter vs. Gandalf. |
Gandalf uit Thorgal? Dan wint Harry Potter. Want Harry Potter kan toveren. Als Gandalf uit LotR: Gandalf natuurlijk! Want die doet wham en whoem en whoesj en dan gaat Harry plat.
Ella Vogelaar vs Agnes Kant? |
Ella Vogelaar. Ze zijn allebei kansloos maar Vogelaar kan nog haar gewicht in de strijd gooien. Als die op Agnes Kant gaat zitten overleeft de laatste dat zeker niet.
Volkert van der G. VS Mohammed B. |
Mohammed B. Die is bereid te sterven voor zijn geloof, dus die gaat verder.
Pim Fortuyn vs Geert Wilders. |
Wilders want die leeft nog en hij is hard op weg om zijn plannen waar te maken, iets waar Fortuyn helaas niet in geslaagd is.
Harry Mulisch VS Mart Smeets VS Louie van Gaal (aka de grootse egos en blaaskaken tegen elkaar. Dat de wereld vergaat door het zwarte gat dat er door hun arrogantie bij elkaar opgeteld wordt gecreeerd doet even niet terzake) |
Oei. Dat wordt van Faal (hm, interessante typfout. Ik laat hem staan.), want die kan een heel elftal inzetten.
Linda de Mol vs. Erica Terpstra? |
Erica Terpstra, want die gaat gewoon op Linda zitten.
Jack van Gelder vs. Mart Smeets. |
Mart Smeets, die laat de wielrenners gewoon over het elftal heen rijden.
N00dles of Noodles? |
n00dles wint omdat de 0 een oneindig getal is en n00dles heeft er daar 2 van en noodles geen. Dus is n00dles oneindig KEER TWEE.
Een aansteker vs. een houten hamer |
de aansteker die fikt de houten hamer op.
Superman vs the hulk? |
ik vind de hulk cooler maar ik denk toch dat superman gaat winnen, omdat die slimmer is en kan vliegen.
Een Jawa vs een Ewok? |
Citaat:
Eye of Sauron vs. Mouth of Sauron. |
Sauron zelf dat lijkt me duidelijk. De Mouth is slechts zijn boodschapper en echt geen partij voor de Lord of the Rings.
Bokito VS Donkey Kong |
Donkey Kong, want die kan verliefd worden.
Nederlands elftal vs Duits elftal |
God natuurlijk, die is almachtig. Dan kan hij vast wel zo'n domme avatar verslaan.
Edit: Nederlands!! Die kunnen dat soort dingen. En ze hebben geen keelpijn omdat ze de hele dag Duits praten. Boeddha vs Brahma |
Brahma die heeft drie hoofden en dus ook drie keer zo veel hersens.
Stift vs Potlood |
Stift hakt potlood helemaal DOOD!
Duizendpoot vs miljoenpoot |
Miljoen poot die houdt met duizendpoten de duizendpoot vast en slaat met de rest de duizendpoter tot moes.
Youtube vs China |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |