Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   3usicBoys (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1807715)

justin98 01-07-2010 11:38

3usicBoys

Samen met 2 anderen zijn we een band opgericht, de 3usicBoys (Musicboys). Onze eerste single staat nu op youtube, dus luisteren!

http://www.youtube.com/watch?v=Ns8ODxpNv3w

Tar Anárion 01-07-2010 11:51

Hmmm, ik wil niet lullig doen maar veel positiefs heb ik je nou ook niet te melden :p Sowieso snap ik niet hoe een 3 nou ineens voor een M kan staan.

Ik zou zeggen blijf oefenen, komt wel goed.

justin98 01-07-2010 11:58

Als je de 3 een kwartslag draait heb je de m.

Mutant_oud 01-07-2010 12:01

Ik zou wachten tot je de baard in de keel krijgt :bloos: Dit klinkt als kinderen voor kinderen... terwijl het niet zo bedoeld is denk ik. Intussen wel blijven oefenen! Over een paar jaar komnt het vast beter over.

Tar Anárion 01-07-2010 12:25

Citaat:

justin98 schreef: (Bericht 30635250)
Als je de 3 een kwartslag draait heb je de m.

Daar heb je me :D

Em. 01-07-2010 13:13

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 30635262)
Ik zou wachten tot je de baard in de keel krijgt :bloos: Dit klinkt als kinderen voor kinderen... terwijl het niet zo bedoeld is denk ik. Intussen wel blijven oefenen! Over een paar jaar komnt het vast beter over.

Nou ja, hij heet Justin dus je weet het nooit. n__n

Nee, oké, die is een beetje lullig. (Hoewel Bieber wellicht meer succes heeft dan de meeste ooit zullen krijgen.) Maar blijven oefenen kan vast geen kwaad. Verder kan ik er niet zoveel mee, want ik heb het muzikaal vermogen van een wandelende tak met oorproblemen. Of zoiets. :P

justin98 01-07-2010 14:46

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 30635262)

Denk het ook. Maar we willen nu een beetje beginnen met het optreden enzo, dus we gaan wel door.

Ideeen voor liedjes, trouwens?

Tar Anárion 01-07-2010 15:02

Citaat:

justin98 schreef: (Bericht 30635722)
Maar we willen nu een beetje beginnen met het optreden enzo

Zou ik je op dit niveau van spelen en zingen nog niet aanraden om eerlijk te zijn.

Mutant_oud 01-07-2010 15:31

Citaat:

justin98 schreef: (Bericht 30635722)
Denk het ook. Maar we willen nu een beetje beginnen met het optreden enzo, dus we gaan wel door.

Ideeen voor liedjes, trouwens?

Je hebt welgeteld 1 nummer, je vraagt om ideeën voor liedjes en je wil gaan optreden? Lijkt me, ook al zoals Tar al zegt, geen strak plan.

Tenzij je op de lagere school dingetjes op het schoolfeest wil doen, daar wordt zoiets nog gewaardeerd, maar daar zijn jullie net van af, begrijp ik. Ik zou vooral veel meer oefenen en luisteren naar voorbeelden en desnoods beginnen met coveren. Als dat goed lukt, kun je daarmee al uitpakken.

justin98 01-07-2010 17:00

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 30635895)
Je hebt welgeteld 1 nummer, je vraagt om ideeën voor liedjes en je wil gaan optreden? Lijkt me, ook al zoals Tar al zegt, geen strak plan.

Tenzij je op de lagere school dingetjes op het schoolfeest wil doen, daar wordt zoiets nog gewaardeerd, maar daar zijn jullie net van af, begrijp ik. Ik zou vooral veel meer oefenen en luisteren naar voorbeelden en desnoods beginnen met coveren. Als dat goed lukt, kun je daarmee al uitpakken.

We gaan ook nummers coveren uiteraard. Ik heb het niet meteen over dit nummer. Ik heb het meer over als we meer nummes hebben, die beter zijn. Themas zijn nodig, voor nieuwe liedjes.

Tar Anárion 01-07-2010 17:10

Wat is je bezetting? Zo te horen een drummer, gitarist en zang? Dan zou ik sowieso beginnen met een bassist zoeken.

justin98 01-07-2010 19:13

Citaat:

Tar Anárion schreef: (Bericht 30636178)
Wat is je bezetting? Zo te horen een drummer, gitarist en zang? Dan zou ik sowieso beginnen met een bassist zoeken.

Inderdaad. Die 3.

justin98 05-07-2010 20:13

We hopen op nog meer kijkers. Met dit aantal zijn we al tevrefden aangezien in hoeveel tijd we het hebben gedaan, maar meer kijkers, abonnees en reactie's zullen beloond worden met nieuwe video's, waaronder parody'en, Cover's en zelfgemaakte nummers.

Volk 06-07-2010 16:36

Citaat:

justin98 schreef: (Bericht 30648449)
We hopen op nog meer kijkers. Met dit aantal zijn we al tevrefden aangezien in hoeveel tijd we het hebben gedaan, maar meer kijkers, abonnees en reactie's zullen beloond worden met nieuwe video's, waaronder parody'en, Cover's en zelfgemaakte nummers.

Ik denk dat je juist meer kijkers krijgt als je meer nummers e.d. hebt. Beetje raar om andersom te willen werken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.