![]() |
Nederland - Brasaailie! #1031
Spannend!!! :o
|
Citaat:
|
op sann:
en wat DP dan zei? :o |
@macrador: xxx.s.com.rar is een speciaal bestandje waar alle liefjes van forummers instaan :y
|
Goede titel (Y)
Nee sanne Maatschappijleraar, maargoed ik moet ergens beginnen he! En halve baan want ik doe nog deeltijdstudie en wil komende herfstvakantie afgestudeerd zijn. Dus ideaal (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net een raam staan zemen maar het heeft niet echt veel nut, want de buitenkant is gewoon te smerig voor woorden. En het zijn vier ramen die je tegenelkaar open kan schuiven dus dat is ook nog eens onmogelijk om zelf te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
WTF, Archont :eek:
Die autobestuurster die aan je vraagt of je even wil komen kijken bij de schade aan haar auto terwijl jij met zere benen en schaafwonden zit na een aanrijding (door haar schuld, neem ik aan) :eek: Ongelooflijk dat zulke mensen bestaan. :mad :n |
Ik had het topic al een tijdje klaarstaan, en toen was de vorige toch ineens sneller dicht dan ik had verwacht, en toen dacht ik: omggg snellll, straks ben ik alsnog te laat!!!1
Ja, de problemen van een forummer. |
Citaat:
Rawr! :evil: En dat was het aan de ene kant niet maar aan de andere kant wel :D(N) |
Ik ben niet moeilijk te kraken maar ik denk dat ze het niet erg vind :p ze is nogal een netlog en facebook freak
|
Citaat:
|
Citaat:
In Amerika was ik al binnne geweest :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten allemaal vieze beesten in mijn kamer omdat het te warm is om het raam dicht te doen (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zij was dus niet schuldig (ondanks dat ze iets te hard reed)? Sja, dan nog. Asociaal van d'r. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouw staat tot voetbal als Archont staat tot technische kennis.
;) |
Citaat:
Het was binnen 5 min opgelost. Ze is gewoon aangereden na wat woorden met mij. |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk 2-0 voor Brazilië, jammer maar helaas, dag dag. |
Citaat:
Maar ik was altijd wél goed in schietspellen (Als counterstrike :cool:) |
2-1 voor NL.
|
ik kijk män som hatar kvinnor en daar drinken ze een whiskey single malt 21 jaar, niets aan de hand, maar ze drinken het in van die super lullige ikea glaasjes :"(
|
Citaat:
Oh, nu is zij óók nog eens aangereden, jeetje! Ok, flauw. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |