![]() |
HBO propedeuse
Hallo iedereen!
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik al mijn 60 studiepunten heb behaald (yayyyyyy!*O*) en ik wil nu graag door naar de uni. De vraag is alleen hoe? Ik heb al gekeken op studielink maar daar wordt ik niet veel duidelijker van. Kun je je gewoon uitschrijven of moet je wachten tot de hbo propodeuse is goedgekeurd? Kan iemand me helpen?:confused: |
Misschien informeren bij een universiteit?
|
je kan je gewoon inschrijven op de uni naar keuze, uitschreven bij de HBO op studielink en inschrijven op de uni lijkt mij.
Aanmeld formulieren van de uni zullen wel aangeven welke documenten je nodig hebt |
Ik heb precies hetzelfde, het is me gelukt om me in te schrijven via studielink voor m'n nieuwe opleiding. Alleen staan nog niet al m'n studiepunten (nog maar 51) op internet... En heb ik geen idee wanneer ik het propedeuse diploma krijg en kan ik hier ook nergens iets over vinden, terwijl op mijn inschrijfformulier wel staat dat ik die nodig heb.
Is dit vaker zo onduidelijk :/ Ik heb overigens al naar de coördinator van mijn hbo studie gemaild, maar het is vakantie... |
Als je de volle 60 punten hebt valt er toch niets meer goed te keuren? :confused:
@YumYum: Op welke school zit je? Tis raar dat die zaken niet bekend zijn, heb je al gebeld? Bij mij zit het zo: 12 juli worden de studiepunten voor het laatst geupdate (als de vakantie officieel is begonnen) en ik kan mijn propedeusediploma 25 augustus ophalen.. wat ik btw erg laat vind? |
Mer, ik heb afgelopen week mijn cijferlijst pas binnen gekregen, met daarop dus ook al m'n studiepunten. Nu is het probleem dat mijn school sinds vorige week vrijdag dicht is, nogal vaag geregeld. Ik zat trouwens op de hogeschool van Amsterdam. Ik heb geen idee wanneer m'n propedeuse uitreiking is, maar ik heb wel met de universiteit gebeld en zodra m'n hogeschool weer open is kan ik daar een verklaring halen en me daarmee inschrijven. En dan later een kopie van m'n diploma geven. Dus ik weet wat ik moet doen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |