![]() |
nederlands versaait brazilie
ik ben zo blij:D
Hoorde alleen geen s achter Nederland(titel) :( |
Die Brazilianen zijn ook niet te vertrouwen. (N)
|
Citaat:
|
Maar er was er één de samba richting eigen doel aan het dansen, zie ik hier.
|
Gelukkig verliest Nederland meestal als ze de favoriet zijn. :o
|
jeeej *o*
|
dit is het eerste topic! code in het adres eindigt op 19 :Y
|
Het was echt uitgestorven in de supermarkt.
|
Sorry Noodles :p
Hoeveel mensen zullen de wedstrijd gevolgd hebben eigenlijk? |
Zo dat was een leuke wedstrijd :cool: *O*
|
oh en @tink: ik weet niet of het al gezegd was maar rood onder wit werkt echt :y
|
Citaat:
Ik vraag me nog steeds af hoe Robben die ene corner kon weggeven door een tikkie aan de bal te geven, en hoe we in de 93e minuut niet nog even 3-1 maakten... |
Oh dat is cool, nu moet Nederland in de halve finale dus waarschijnlijk tegen Uruguay? Zou toch erg grappig zijn als Suarez ervoor zorgt dat Nederland eruit ligt. :D(Y)
|
Citaat:
ja man wat een gouden kans. En kazet mond houden;) Ik hoop trouwens dat ghana wint vanavond:) |
Citaat:
|
Haha, nog meer vuurwerk en vuvuzela's hier bij de bootjes :D
|
Nou, Uruguay heeft vaker het WK gewonnen dan Nederland! ;)
|
geen super spel, maar wel een leuke wedstrijd. de moeite waard om om 07:00 op te staan :y
|
Naja, je kan zeggen wat je wil, maar de wedstrijd was echt retespannend in de 2e helft. Wat een ommezwaai maakte Nederland, en Brazilie werd ineens heel zwak.
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh god, we dreigen steeds meer te winnen.
|
hmmm nu maar onbeperkt pancakes knallen en een tent zoeken die de andere wedstrijd uitzendt. ciao! :)
|
Die gemene Brazilianen... verslagen!!! :D:D:D
|
Citaat:
|
Hier ook allemaal vuurwerk. :P
Oh men, ik ben zo blij *O* |
Ik wil wel beelden zien van huilende Brazilianen.
|
Citaat:
|
Ik had het de Brazilianen zo gegund.
|
Ik zat echt hard te schreeuwen daarnet: "SCHIET DAN, LUL, SCHIET! NEEEE NIET TERUGSPELEN, DE ANDERE KANT OP! WTF DOE JE! PERSIE, EIKEL, WISSEL HEM, VAN MARWIJK! JAAAA HUNTELAARRR!"
Nooit geweten dat ik zo fanatiek kon meeleven, maar de wedstrijd was gewoon zoals een wedstrijd hoort te zijn, drama, huilen, en daarna een geweldige comeback om in totale euforie af te sluiten. Edit: ik heb overigens niet echt gehuild, dat is gay. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga dit vieren met drank, drank en nog meer drank. En water, anders ga ik out met dit weer. :')
|
Wooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeei :cool: *O*
|
Die laatste verprutste kans in de 16 was trouwens een 100% Ruud goal geweest ;P
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Nigel de Jong is wel een sukkel, dat ie een gele kaart opliep. Ooijer vond ik best goed. Persie was ruk en mag van mij niet meer in de basis.
|
De trap na, waar die ene een rode kaart voor kreeg, was overigens wel echt nasty :|
|
M'n Spaanse huisgenote + vrienden zijn ook aan het feesten :p
|
Citaat:
|
Hm, ik ga toch maar even weer boodschappen doen.
|
Citaat:
|
En oja, DANKJEWEL MAARTEN STEKELENBURG!
|
Ik heb gisteren toen ik ging slapen voor ze gebeden, dat heeft geholpen :p*O*
|
Citaat:
|
Ik ga echt dood van de hitte. Ik zou het liefst nu gaan douchen maar dan plak ik over een half uur toch weer, dus ik wacht wel even tot vanavond
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |