![]() |
Apple New Product
Hallo,
Je ziet wel is zoiets als de ''super-smoker'' en al die andere shizzle dingen. Ik kwam op iets beters. Apple (een dood goed merk, mijn mening) moet de ''Apple iSmoker/iCigarette'' uitvinden. Hiermee help je mensen er gemakkelijk vanaf te komen, en dan mag het wat kosten, maar zoals je ziet; apple ownt, Wat zouden jullie hiervan vinden? xD
Spoiler
|
Citaat:
|
Apple is achterhaald. Daarnaast zou ik er zeker niet meer voor betalen omdat er dat logo opstaat.
|
Ik vind supersmokers ed onzin. Rook gewoon omdat je tabak lekker vind, rook niet omdat je alleen nicotine nodig hebt. En ik denk dat Apple zich niet op deze dingen focust, maar meer op ICT enzo.
|
Dus je hebt van een product gehoord en nu vind je dat Apple dat product moet uitvinden. Het is niet tot je doorgedrongen dat het dus al uitgevonden ís?
|
Ik vind dit maar een gaar topic trouwens, en ik denk niet dat je veel serieuze reacties krijgt. Misschien is het daarom beter om dit topic maar dicht te doen.
|
Kut idee.
|
Ik heb er even over nagedacht en er gaan waarschijnlijk weinig zinnige reacties komen. Daarom gaat het topic op slot. Mocht je een topic over de supersmoker aan willen maken dan is dat natuurlijk prima maar dat moet je zelf maar weten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |